A GfK Hungária Piackutató Intézet 2007 januárjától kezdődően havi rendszerességgel méri a Quad Light reklámeszközeinek hirdetési hatékonyságát, és legnagyobb hirdetőinek kampányait.
A GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti Médianalízisében, és a GfK Indoor Tracking iparági hatékonyságkutatásban szereplő, Quad Lightra vonatkozó kérdések segítik a tervezőket a gerillaeszközzel való tervezésben, és hatékonysági adatokkal támogatják a marketingeseket a kampány lezárultát követően – tudatta lapunkkal a reklámeszköz tulajdonosa, a Sound Aktív Kft.
Az egyes kampányokra irányuló kutatások olyan stratégiailag fontos információkat gyűjtenek össze, mint a spontán reklámismertség, támogatott reklámismertség, elérés, azonosítás, tetszési és mozgósítási index.
A hirdetők az adatokat a GfK Hungária által fejlesztett GfK Spider online adatelemző és prezentációs megoldás segítségével folyamatosan nyomon követhetik.
Toxikszótár 4. – Szellemjárás a társkereső appokon: mi az a ghosting, és miért csináljuk ilyen gyakran?
Bármilyen thrillernél lidércesebb képet kaptunk a kapcsolatkezelési szokásainkról, miközben arra kerestük a választ, miért választjuk az angolos távozást a konfrontáció helyett.
