Az Emerging Media Group Kft., amely a héten az econet.hu 70 százalékos ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100 százalékos leányvállalata, megvásárolta a holland tulajdonosi hátterű Boomerang Reklám Kft. 100 százalékos üzletrészét. A vételár 806 ezer euró volt, az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.
Az indoorspecialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazinterjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult. Az ingyenes képeslapjaival hamar ismertté váló cég a magyarországi beltéri reklámpiac 20 százalék feletti részesedéssel bíró szereplője. A Boomerang Reklám Kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozik az ingyenes programmagazinok terjesztésében élenjáró Exit Point Kft.
A Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklámpiac csaknem 46 százalékát, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le.
A Tisza Párt jelöltje egy hónapja még nárcisztikus idiótának nevezte Magyar Pétert
Barna négy hete még alávaló színjátéknak tartotta, amit Magyar Péter tesz.