Turza Judit, a Kraft Foods Hungária Kft. vállalati ügyek vezetője elmondta, hogy a kampány célja a figyelemfelhívás volt a Milka téli nyereményjátékára, valamint az érdeklődők informálása. Tartalmi beépülés jellegű megjelenések és az offline kreatívnak megfelelő adventi naptár ablakait és fiókjait idéző bannerek terelték a felhasználókat a Milka promóciós weboldalára – áll a cég sajtóközleményében.
A médiafeladatok ellátása mellett a Neo Interactive készítette a kampány kreatívjait is, míg a promóciós belső oldalt a Human Telex tervezte.
Elindult a békemenet, Vidnyánszky rendezi a színpadi produkciót Orbán beszéde előtt
A Lánchídtól indul, a Margitszigetre érkezik és Orbán Viktor beszédével csúcsosodik ki az idei, tizedik menet. Kövesse velünk élőben az eseményeket, tudósítóink a helyszínről számolnak be a történésekről.