A 2004 tavaszán – még az arculatváltás előtt – indított kampány médiaügynöksége az OMD Hungary volt, a hirdetéseket a Republic of Art készítette.
A K&H Bank „Te foglalkozhatsz a kellemessel, mi foglalkozunk a hasznossal” című kampánya a szolgáltatások kategóriában Bronz EFFIE-díjjal jutalmazták. A bank közlése szerint a kampány hatásos volt: az üzleti célokat jelentősen túlhaladó mértékben nőtt a Bank lakáshitel állománya, és a K&H piacvezetővé vált a devizalapú lakáshitelek piacán. A kampány nemcsak a lakáshitel termék népszerűségét növelte, hanem a Bank nevének ismertsége és kedveltsége is jelentősen nőtt.
„A bronz EFFIE-díj jelentős elismerésnek minősül, hiszen a kampányokat komplex szempontok alapján értékelik és díjazzák. A K&H Bank 10 éve nem részesült marketingkommunikációs elismerésben, ezért különösen nagy sikernek értékeljük a díjat. Ugyan a kampány még a Bank arculatváltását megelőző időszakában zajlott, de hatékonysága és a Bank nevének ismertebbé tétele előkészítette a május végén kezdődött logováltást és márkafrissítést ” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Ezért végeztette ki Kádár Nagy Imrét
A Kádár-rendszer kiszámíthatatlan erőszakkitörésekkel ejtette foglyul a magyar társadalmat, a sértettségen és bosszúvágyon túl Kádárnak komoly, személyes érdeke is volt Nagy Imre kivégzése.