Friss helyi hírekkel, baranyai programajánlókkal, helyi internetes szolgáltatások kifejlesztésével, helyi zenekarokat bemutató írásokkal, bulifotózással kívánja megszólítani a 15-40 év közötti, rendszeresen internetező baranyai célközönséget a bama.hu. A mintaként szolgáló, tavaly november óta működő Békés megyei beol.hu jelenleg napi 5000 látogatót vonz.
Az Axel Springer a baranyai portálnál ennél jobb eredményekre számít: szeretnék, ha a bama fél év alatt hozná a békési oldal eredményeit, egy éven belül pedig napi tízezer látogatója lenne – áll a cég közleményében.
A kiadó azért döntött mégis a baranyai megyeszékhelyen már évek óta működő springeres portál, a Dunántúli Napló Online mellett egy külön portál indítása mellett, mert úgy látják, hogy a független brandek közelebb tudnak kerülni az internetezőkhöz. A bama.hu más hangvétellel, másfajta információkat közöl, mint amit a Dunántúli Napló Online közönségének kínál.
A kiadó minimális beruházással, nagyjából egy millió forintból indította el az új portált. Az új portál szerkesztésével a Dunántúli Napló internetes szerkesztőségének két korábbi munkatársát, Bóta Barnabást és Nógrádi Lászlót bízták meg, a cikkeket pedig helyi fiatalok mellett a megyei napilap munkatársai készítik. Az Axel Springer helyi és központi híreire és további internetes tartalmaira támaszkodik a bama hírszolgálata is.
A kiadó fiataloknak szóló portál indítását tervezi tavasszal további három, év végéig pedig az összes olyan megyében, ahol a napilapot az Axel Springer adja ki. Az Axel Springer internetes fejlesztéseit azonban nemcsak a fiatalokra építi, más csoportokat – például a nőket vagy a gazdasági hírek iránt érdeklődőket – célzó portáljainak (nana.hu, vg.hu) továbbfejlesztését is tervezik.
Kiütésnek ígérkezik a dombóvári időközi, pedig a 2026-os választás előzetese lehetett volna
A tétek annyira alacsonyak a kőfideszes dombóvári kerületben rendezendő időközin, hogy még a kormánypártnak sem lesz egyszerű feladat egy fagyos januári vasárnapon szavazni vinni a választóit.