Ezért döntöttünk úgy, hogy mostantól megújított tartalommal, új néven, új layouttal jelentkezünk. Amikor elkezdtük tervezni a Marketing&Média megújulását, én személyesen két dolgot szerettem volna mindenképp elérni. Egyrészt azt, hogy olyan szerkesztőséget állítsunk fel, amely munkájával, cikkeivel hozzá tudja segíteni olvasóinkat ahhoz, hogy tisztán láthassák az iparág hazai történéseit, és így cégük és személyes karrierjük egyaránt sikeres legyen. Ennek megfelelően a megújult lapban friss kutatási adatok, karrierhírek és az új branding rovat szolgálják a naprakészséget.
Másrészt azt, hogy az új lap bemutassa, ami a marketing- és médiaipar nemzetközi központjaiban történik. Így a Marketing&Média közönsége magyarul olvashatja majd, hogy mi történik Londontól New Yorkig.
Bízom benne, hogy a megújult Marketing&Média lesz a magyar marketingkommunikáció első számú szaklapja.
Nyomárkay Kázmér
főszerkesztő
Átélte, ahogy az albánok kiábrándultak a kommunizmusból és a kapitalizmusból is
Lea Ypi könyvben beszélte el gyerekkorát a sztálinista albániai diktatúrában, és azt a sokkot, amelynek következtében meg kellett kérdőjeleznie, amiben hitt. Az írónő elmeséli, miért írta a könyvét egy berlini ruhásszekrénybe zárva, illetve milyen élményeket szerzett bevándorlóként Olaszországban. Interjú.