A Neo Content a reklámügynökség ügyfeleinek tartalomszolgáltatással kapcsolatos munkáit, illetve a neo saját tartalmi projektjeit menedzseli. A divízió vezetője Lugosi Boglárka, aki a Café Csoporttól érkezett a céghez. A szakember 1993-tól a McCann Erickson Budapestnél dolgozott, ahonnan 1999-ben account executive pozícióból távozott. Az itt töltött évek alatt feladatot vállalt az MRM és a Momentum korridorcégek, valamint a new business rendszer működésének gördülékenyebbé tételében is. Lugosi 2000-ben alapítója volt a Café Contact elődvállalkozásának.
Részt vett a Danubius Rádió honlapjának, valamint a DSH és az MTV sales kommunikációjának kialakításában és fenntartásában, valamint a Café portfolióba tartozó több ügyfél kommunikációs koncepciójának kialakításában és integrált projektjeinek megvalósításában. 2005-től – fő tevékenységei mellett – a Reklámvonal kiadványok felelős szerkesztője.
Egyetlen ügyeletes orvos 250 ezer emberre - a MOK szerint szabálytalanul működik a budapesti ügyelet
Az orvoskamara bejelentést tett, mert szerintük Budapesten nem teljesülnek a jogszabályban előírt követelmények.