Az utóbbi négy évben megszokott arculattal jelentkező SPORT1 és SPORT2 televízió a (nemzetközi) trendeknek megfelelően teljesen megújul: lecseréli a régi csatornalogókat, arculati elemeket, sőt, új műsorokat is sugároz majd. A műsorstruktúrán nem változtatnak, de a kínálatban kisebb változásokat eszközölnek.
Változás a kínálatban
Néhány műsor megszűnik, ezeket olyan új magazinok váltják majd, mint például a keddenként látható bajnoki összefoglaló, amelyben a magyar NB I, a Soproni Liga fordulóinak legkiemelkedőbb pillanatait gyűjtik csokorba hétről hétre.
Emellett terveznek egy hétvégi „sportmaratont” is: a monstre műsort egész délután-este-éjjel sugároznák; ebben nemcsak az aktuális mérkőzések elemzésével foglalkoznak majd, hanem minden érdekes, sporttémájú hírt megosztanak a nézőkkel. Visszatérnek a műsorban a hét legszebb, legérdekesebb, legvitatottabb pillanataihoz, így egy összefüggő, 10-11 órás sportműsort láthat majd a közönség minden szombaton és vasárnap. A vadonatúj arculat október 1-jén kerül képernyőre.
Tematikus csomagban
A Chello Central Europe által működtetett sportcsatornák, a SPORT1 és SPORT2 egy hét csatornából álló portfólió tagjai. Az elmúlt időszak akvizíciós folyamatának köszönhetően mára egy tematikus csomag állt össze: a deko (korábban TV Deko), Filmmúzeum, Minimax, Spektrum TV és TV Paprika mellett a SPORT TV-vel a sportrajongókat is kiszolgálja Közép-Európában az év elején alakult társaság.
2008 őszétől a vállalat vezetése – a terjeszkedés mellett – a megújulásra és a fejlesztésekre helyezte a hangsúlyt, ennek keretében a család több tagja is arculatváltáson esik át. A deko szeptember 27-i, illetve a Filmmúzeum október 1-jei megújulását a SPORT TV arculatának felfrissítése egészíti ki.