2008 harmadik negyedévében a MOHI-tag vállalatok 2 189 968 000 forint hirdetési bevételt könyveltek el. 2007 hasonló időszakában a bevétel 1 741 651 000 forint volt. Az idei év első kilenc hónapjában összesen 6 677 164 000 forint hirdetési bevételt értek el a MOHI-tagok, míg a tavalyi év első három negyede 5 102 651 000 forint bevételt eredményezett.
„Az e-világ robbanásával párhuzamosan – 2003 óta – követjük nyomon az online piac térnyerését. A 13 tagszervezet mérlegében szereplő bevételek alapján – negyedéves bontásban -, pontosan látjuk a hirdetési bevételek alakulását. Az első években 50 százalékkal, de mostanában is több mint 30 százalékkal emelkedik ez az összeg. Mint általános érvényű törvényszerűség megállapítható, hogy a legkisebb és a legnagyobb cégek fejlődnek a legdinamikusabban, s hogy az online szektor katalizátorként a teljes reklámtortát hizlalja. Az amerikai elnökválasztás példája is mutatja, hogy a szegmentáltabb, más felületekkel az érzékelés szintjén sem elérhető közönség megszólításához pótolhatatlan megoldást kínálnak az online orgánumok” – mondta el az adatokkal kapcsolatban Levendel Ádám, a Szonda Ipsos elnök-vezérigazgatója.

