A Bosch gépjármű-felszerelések üzletága egyedülálló piackutatást készített a hazai autózási szokásokról a gazdasági válság előtt és után. A Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet országos, reprezentatív felméréséből kideült: 2010 elején a háztartások közel fele rendelkezett autóval, és a válság hatására az autók száma 2008 és 2010 között nem csökkent.
A felmérés egy új trendre is rámutatott: az autókat egyre kevésbé javíttatják márkaszervizekben, egyre inkább a független autójavítókhoz fordulnak a járműveikkel.
A Bosch Car Service márkafüggetlen szervizhálózat a megkérdezettek körében több mint kétszer annyira ismert, mint a második helyezést elért konkurens autószerviz. Egy szerviz választásakor az autótulajdonosok számára a garancia, a minőségi alkatrészek és a teljes körű szolgáltatások a legfontosabbak.
A Bosch gépjármű-felszerelések üzletág egy éve világszinten felvásárolta a független gépjárműműhelyek számára teljeskörű szolgáltatásokat nyújtó AutoCrew hálózatot, további jelentős piacokat nyitva meg a cégcsoport autószervizelési üzletágának.