Mire a Toyota a 2009-es idény végén bejelentette, hogy távozik a Forma-1-ből, a csapat kölni központjában már megtervezték és megépítették a 2010-es modellt.
Az autóval előbb a szerb Stefan GP próbált helyet kapni az idei évre, majd a projekt sikertelensége után a korábban a 2011-es belépésre pályázó, de azóta kiszállt francia ART Grad Prix-hez kötötték a TF110-est, egy friss sajtóértesülés szerint azonban végül a sereghajtó Hispania szerzi meg a járgányt.
Mivel a HRT szakított az idei, pocsék autóját építő olasz Dallarával, a kis spanyol csapat előtt két lehetőség állt 2011-re: a nagyon költséges saját autó építése és a kasztni külső forrásból való megszerzése.
Az olasz 422race.com szerint a kérdés mostanra eldőlt, a Hispania napokon belül véglegesen megegyezik a Toyotával a TF110-es megvásárlásáról, valamint arról, hogy az alakulat átvegye a Toyota kölni központját.
A szaklap azt is hozzáteszi, hogy a Toyota ötven fővel máris megkezdte az autó 2011-re való áttervezését Kölnben.