Élet-Stílus

Focivébé: az adidas már most kaszál

A sportszergyártó cég már most rengeteget keres a Németországban kitört focilázon. Várhatóan jócskán túlszárnyalja a konszern sportszer-részlege az előzetes eredménybecsléseket.

A német válogatott mezéből már több mint egymillió fogyott – mondta Erich Stamminger, az adidas vezére. Eredetileg 500 ezer trikó eladását tűzték ki célnak a cégnél. A mezek mellett a torna hivatalos labdája, a Teamgeist iránt is óriási az érdeklődés. Stamminger szerint a cég 15 milliót biztosan el fog belőle adni. „Korábban még soha ennyi labda nem fogyott a vb-ket megelőzően.” – tette hozzá Stamminger. Négy éve például az adidas akkori lasztijából 6 millió kelt el. A cég eleinte tízmilliós eladással számolt, de a rohamot látva felfelé módosította a terveket.

A német társaság a FIFA hivatalos partnere és felszerelés-szállítója, de több nemzeti válogatottat – többek között a németeket – is támogat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik