A világpremiert követően a magyar mozik csütörtöktől vetítik a 125 millió dolláros rekord költségvetésű filmet, amelyet hollywoodi méretű és jellegű marketingkampánnyal reklámoznak Franciaországban. A hollywoodi produkció 160 ezer euróért öltöztette be a filmet reklámozó plakátokkal a párizsi Concorde metrómegállót. Közel harminc utazási iroda Da Vinci-utakat szervez a francia fővárosba, amelynek keretében már 670 euróért Robert Langdon nyomában eltölthető egy csodás éjszaka a Ritz szállóban.
A filmváltozat főszereplői Tom Hanks, Audrey Tautou, Jean Reno, Afred Molina, a rendező Ron Howard és a sikerkönyvet író Dan Brown társaságában kedden délelőtt közös rekordkísérletbe kezdtek: a szuperprodukció alkotói fotósok és kamerák kereszttűzében együtt szálltak fel a londoni Waterloo pályaudvaron az Eurostar Da Vinci-kód nevű különjáratára, azért hogy a Csalagúton áthaladó Londont Párizzsal összekötő vasútvonalon továbbhaladva a világon először tegyenek meg megállás nélkül 1420 kilométert.
A sztárkülönítmény várhatóan délután 6-kor érkezik meg Cannes-ba, amely az 59. cannes-i filmfesztivál szerda esti megnyitója előtt már a film színeiben tündököl.
A dél-franciaországi kisváros tengerparti sétányán, a Croisette közepén található régi kikötőben állították fel azt a fekete, piramis alakú sátrat, amelybe a bemutató utáni fogadás 1500 díszvendégét látja vendégül a Columbia Pictures.