A Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) először foglalt le egy világbajnoksági indulóval kapcsolatos minden jogot. A tervek szerint az ebből a dalból készülő csengőhang lesz minden idők legsikeresebb csengőhangja. A futball-világbajnokság dalát az Il Divo nevű, négy (spanyol, francia, amerikai és svájci) tenorból álló csapat fogja énekelni. A melódia összesen öt hangból áll majd, és a FIFA azt szeretné elérni, hogy a csengőhangváltozatot milliók töltsék le. A dal elkészítésével a szervezet vezetői korábban Nadir Khayat és Billa Hajji zeneszerzőket bízták meg.
A melódiát beépítette a hivatalos világbajnoksági himnuszába Herbert Grönemeyer, de Shakira is felhasználta a Hips Don’t Lie című dalában. Ezenkívül a dal hallható lesz azokon az animációs filmeken, amelyeken Goleo, a VB kabalafigurája fog szerepelni, de a televíziós társaságok bejelentkezésekor, valamint az EA Sports által a futball-világbajnokságra kiadandó játékokban is fel fog csendülni. A mobilszolgáltatók is azonnal kapva kaptak az ajánlaton. A T-Mobile-nál már április vége óta elérhetők a világbajnoksággal kapcsolatos dalok, a Jamba pedig jelenleg is tárgyal a licencfeltételekről.
A csengőhangőrület tehát a Nemzetközi Labdarúgó Szövetséget is elérte. A cél a két svéd által tavaly szerzett Crazy Frog sikerének megdöntése, mely csak Nagy-Britanniában 40 millió font bevételt hozott, és még a slágerlisták első helyére is felkerült. A Deloitte vállalati tanácsadó cég elemzői szerint a fizetős dallamok idén közel 5 milliárd dolláros bevételt jelentenek, és ebből a tortából a FIFA is kérni akar egy jó nagy szeletet. Ezen a téren az egyik legnagyobb piacnak egyébként Európa, ezen belül is Németország és Nagy-Britannia számít.
Az Onlinekosten német hírportál beszámolója szerint szintén a futball-világbajnokság miatt dobja piacra S68-as mobiltelefonjának különleges változatát a BenQ-Siemens is. A készülékből 15 darabot készítenek, és mindegyik a német zászló fekete piros arany színében fog pompázni. Két modellt a BenQ-Siemens honlapján fognak kisorsolni. Ami azonban reklámszempontból érthetetlen és külön dühítheti majd a szerencsés nyerteseket, hogy ezek a mobiltelefonok beépített kamerával nem rendelkeznek, így pedig nehéz lesz elcsípni a vb fontos pillanatait.