A kocsi egy sportos háromajtós, amely vélhetően szintén a Volkswagen Golf padlólemezére épülhet, és a Fabia és az Octavia közötti szegmensben mutatkozhatna be. Így a Citroën C4, az Opel Astra GTC, a Ford Focus stb. ellenfele lehet.
Egyelőre azonban a gyár által kiadott szűkszavú közlemény csak arról számol be, hogy az autó egyes formai megoldásai megjelenhetnek szériaautókon.
A Roomsterhez hasonlóan itt is határozott designelem a sisakrostélyra vagy pilótafülkére emlékeztető üvegfelület. A karosszéria többi részéhez képest kevésbé hangsúlyos az A-oszlop, ami úgy hat, mintha a szélvédő átmenet nélkül folytatódna az oldalsó ablakokban.
A Joysterbe pumpált további Skoda-innovációkról többet csak Párizsban tudhatunk meg. Az azonban biztos, hogy az autónál elsődleges szempont volt az utastér tágassága és kényelme.