Élet-Stílus

Ár-érték arányban jók vagyunk a turistáknak

Magyarország kapta a második helyet a legjobb ár-érték arányú üdülőhelyek világranglistáján, ahol hazánkat csak Thaiföld előzte meg - olvasható a Világgazdaságban.

Hazánk nyolc helyet lépett előre a 2007-es Country Brand Index (CBI), amelyet a FutureBrand és a Weber Shandwik marketingcég tesz közzé minden évben. Ár és teljesítmény alkategóriában ezzel Magyarország lehagyta nagy riválisát, Csehországot. A magyar szakemberek szerint az országmarketing szempontjából vendégcsalogató a minősítés, az idegenforgalmi szolgáltatók viszont az eredményben a nyereség elapadását látják.

Az összesített világranglistát Ausztrália vezeti, a kontinensnyi ország lett a legkedveltebb üdülőhely, megelőzve az Egyesült Államokat, Nagy-Britanniát, Franciaországot és Olaszországot. Idegenforgalmi szempontból a következő öt évben jelentősen fejlődő országok rangsorát az idén először, tavalyhoz képest egy helyet előrelépve Horvátország vezeti, de felkerült a listára Izland, Lengyelország és Oroszország is – közölte a Világgazdaság.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik