Ezúttal az északi szektor 10–11-es főút közötti mintegy tíz kilométeres szakaszának előzetes környezetvédelmi vizsgálatát lezáró határozat ellen nyújtott be fellebbezést három civilszervezet. Ezért az nem jogerős, és így nyomvonal-kijelölésre sem kerülhet még sor. A másodfokú határozat őszre várható.
Az előzményekről szólva a szakember elmondta: a mintegy tíz kilométeres M0-s szakaszra 2005–2006-ban önkormányzati és civil egyeztetések nyomán hét nyomvonalterv készült. Az önkormányzatok képviselői, a lakosság egy része és több civilszervezet azonban szinte minden, területét érintő, nyomvonalvezetés ellen tiltakozott.
2005–2006: egyeztetések után 7 nyomvonalváltozat + számos betétváltozat született
2006. ősz: a GKM 3 változatot + 2 betétváltozatot jelölt ki előzetes vizsgálatra
2007. július: az OKTVF egy alap- és az ehhez kapcsolódó két betétváltozatot jelölte meg továbbtervezendőnek, ezt megfellebbezték
Az építés kezdete: 2011 (a 2007. januári kormányhatározat szerint)