Nemzetközi televíziós kampányt indít karácsony-szilveszter között a Magyar Turizmus Rt.. Ennek keretében december 17-től az újév első napjáig, két héten keresztül folyamatosan vetítenek három Magyarország-szpotot több ismert nemzetközi televíziós csatornákon. Ilyen a EuroNews, a CNN, az EuroSport, a Discovery Channel, a Travel&Living és a National Geographic.
A három 30 másodperces film – Tony Curtis in Budapest, Hungary Keeps the World Healthy (egészségturisztikai film) és Hungary: Talent for Entertaining (imázsfilm) – mindegyikét sugározzák mind a hat kiválasztott adón, így a nézők összesen 523 alkalommal láthatják a Magyarországra invitáló filmkockákat.
Szintén az ünnepekre időzítette azt a PR kampányát az Rt., amelynek keretében 6 európai légitársaság fedélzeti magazinjában olvashatnak az utasok Magyarország turisztikai kínálatáról. A cikkek decemberben jelennek meg a Malév, a Lufthansa, az AirFrance, a British Airways, a Wizzair és az EasyJet fedélzeti újságjaiban. A Magyar Turizmus Rt. indoklása szerint atapasztalatok azt mutatják, hogy az ünnepek alatt többen ülnek a TV képernyők előtt és többen utaznak repülőgéppel is, ezért döntöttek év végi időzítés mellett.