Élet-Stílus

A Ferrarikat kopírozná a BMW

A BMW Saubernél már biztosak abban, hogy beérték a McLarent, a Ferrari viszont még messze van - a maranellóiak újítását már csak ezért is érdemes átvenni.

A BMW Sauber idén újabb lépést tett előre, a csapat tovább halad a mezőny eleje felé. Az első négy verseny után úgy értékelik, hogy már be is érték a McLarent, és csak a Ferrari gyorsabb náluk.

“A Ferrari még mindig gyorsabb nálunk és a McLarennél, de mi és a McLaren nagyon közel vagyunk. Az első futamon még előttünk jártak, egy hajszállal a másodikon is, a harmadikon már mi voltunk a gyorsabbak, a negyediken pedig egy szinten voltunk. Most az dönt, hogy a két csapat közül melyik tud nagyobbat fejlődni. A Ferrarikkal még nehéz lenne szembeszállni, néhány tizeddel előrébb járnak” – mondta Willi Rampf, a csapat technikai igazgatója a Spanyol Nagydíj után.

Talán a Ferrari beérésének szándéka is közrejátszik abban, hogy a BMW-nél szeretnék a hinwili szélcsatornában kipróbálni az olaszok Barcelonában bevezetett újítását, a lyukas orrkúpot – amelyről egyébként azt mondják a Ferrarinál, hogy nem feltétlenül használják majd minden versenyen.

A McLarent már megfogták (vezess.hu)

A McLarent már megfogták (vezess.hu)

“Szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy némelyik másik autón is működne a dolog, ezért meg fogjuk vizsgálni” – mondta Rampf.

Egy másik hír a BMW háza tájáról, hogy a sajtóban felvetődött, hogy a márkanév erősítésének érdekében a csapat megválna a Sauber névtől, amelyet az előd 2005-ös megvásárlása után tiszteletből megtartott – a csapatfőnök, Mario Theissen azonban cáfolta a hírt.

“Én személy szerint nem foglalkozom a dologgal. Eddig nem gondoltuk meg magunkat, de ha mégis változtatásra kerülne a sor, annak csakis marketing okai lennének” – mondta a német szakember.

Arra azonban biztosan nem kell számítani, hogy a Sauber nevet egy szponzoréra cserélik, ugyanis Theissen hangsúlyozta, hogy a Vodafone McLarennel vagy épp az ING Renault-val szemben nekik nem is állt szándékukban a BMW márkanevet háttérbe vonni, ezzel összhangban az autón is korlátozott reklámfelületet adtak csak el.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik