Több dél-koreai autógyár bejelentette, hogy jelentősen csökkenti gépkocsiinak európai árát. A cél, hogy versenyképesebbek legyenek a japán konkurenciával szemben. A Hyundai külföldi márkakereskedőinek árengedményt kínál, a második legnagyobb koreai márka, a KIA pedig öt százalékkal leszállította két típusának
az árát. (A hét koreai autómárka az idei első negyedévben csaknem negyedmillió gépkocsit exportált. Az idén áprilisban a raktárkészlet szakértői becslések szerint megközelítette a kétszázezer darabot.
A koreai autóipari termelést hamarosan évi négymillió kocsira növelhetik a gyártók.)
A budapesti Daewoo Motor nemrég 4-10 százalékkal csökkentette árait.
Az Opel és a Suzuki után a harmadik nagy hazai forgalmazó a tavalyi több mint hat és fél ezer autó után az idén nyolcezret akar eladni.