Az i30 térkínálatban és rekeszekben gazdag, hegymenetben a legjobb teljesítmény nyújtotta. A teszt során praktikusságát bizonyította, melyre árával, garanciaidejével és fogyasztásával erősített rá.
Az egyetlen európai versenyző, az Astra belső tere verte a mezőnyt. Akadozó váltóját feledtette halk szavúsága és stabilitása.
Igen szűkös a hátsó traktus a Mazdában, de belső tere látványos. 105 lóerővel a mezőny leggyengébb motorjával rendelkezett, de ezt gyakran képes feledtetni.
Az új Auris, bár nagyobb teret enged az utazóknak és a belső tér átdolgozása is jót tett neki, vezetőülése nem kényezteti a sofőrt. Motorja városban egy kicsit lanyha, de váltója pontos, az egyetlen versenyző mely hat fokozattal rendelkezik.
Egyéb jó, vagy rossz tulajdonságok, és a verseny győztesének neve kiderül a Vezess.hu cikkéből.
AJÁNLOTT LINKEK:
Melyik jobb? – Astra, Auris, i30 vagy Mazda3 (Vezess.hu)