Gazdaság

A Sanoma értékesíti a Skype-ot Magyarországon

Skype (Skype)
Skype (Skype)

Márciustól a Sanoma Media Budapest végzi a Skype hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését Magyarországon – jelentette be a médiavállalat.

A Skype-ot világszerte 55 országban több mint 300 millióan használják aktívan havonta. A Sanoma Media Budapest a Skype online és mobil hirdetési felületeit egyaránt értékesíteni fogja, hosszú távú digitális stratégiájában a Skype-nak kiemelt szerepet szán.

„Az emberek szeretik a Skype-ot, így az ideális platformot biztosít minden olyan hirdető számára, aki nagyszámú, lojális közönséget szeretne elérni – nyilatkozta Steff József, a Sanoma Media Budapest kereskedelmi igazgatója. – De ami még fontosabb, a kijelzők és operációs rendszerek terén végbement innováció lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy a hallgatósághoz a megfelelő információt a megfelelő időben és helyen juttassák el.”


(Fotó: AFP / Josep Lago)

A Skype-on kínált hirdetési megoldások más piacokon már bizonyítottak, két számjegyű javulást hoztak olyan, egyébként nagyon makacs mutatók tekintetében is, mint például azon felhasználók aránya, akik a hirdetett terméket, szolgáltatást másoknak ajánlanák, szívesen megvásárolnák.

Papp E. Béla, a Microsoft Advertising közép-kelet európai igazgatója közölte, hogy örömükre szolgál a Sanoma Media Budapesttel induló együttműködés. Meggyőződésük, hogy a közös munka támogatja az innovációt és a nyitott együttműködést az iparágban. „A Sanoma által kínált prémium hirdetési felületek az eddigiektől teljesen eltérő és újszerű megoldásokat nyújtanak a magyarországi hirdetők számára” – tette hozzá.

A Microsoft 2011-ben vásárolta fel a Skype-ot. Ezzel a Skype-on hirdető partnerek olyan platformhoz jutnak, amely márkáiknak széles elérést, elkötelezett és hűséges felhasználói kört jelent, és lehetővé teszi nagy méretű, változatos és interaktív hirdetések elhelyezését.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik