1. Logó
A cégünk logója az első és legfontosabb azonosítási pont. Az általában bal felső sarokba elhelyezett képet lehetőség szerint lássuk el hivatkozással és mutasson cégünk oldalának főoldalára.
2. Egy jó kezdőoldal
Egy, vagy több megkapó üzenet, egy-egy látványos kép, vagy üdvözlőszöveg elengedhetetlen annak érdekében, hogy az elsőre ránk találó felhasználókból valamiféle érzelmet váltsunk ki. Ha aktuális hírek, információk is találhatók oldalunkon, akkor az hitelességünket növelheti.
3. Bemutatkozás – rólunk
Tisztázzuk kik vagyunk, honnan jöttünk, mit akarunk eladni, és lehetőleg azt is, hogy kinek. Sok felesleges telefonhívástól és félreértéstől megkíméljük magunkat, ha ezeket az információkat összeszedve, az átlagember számára is érthetően leírjuk ezeket.
4. Szolgáltatásaink, megoldásaink, termékeink
Szolgáltatás- vagy termékpalettánk részletes, vagy kevésbé részletes leírásával információt adhatunk arról, hogy mivel érdemes, és mivel kapcsolatban nem érdemes bennünket felkeresni.
5. Referenciáink
Akiknek már dolgoztunk, vagy éppen dolgozunk és elégedettek. Pár cégnév és logó máris hitelesebbé teszi azt, hogy amit csinálunk, abban jók vagyunk.
6. Karrier
Azoknak, akik állást keresnek. Még akkor is, ha adott esetben a következő időszakban nem számítunk különösebb bővülésre.
7. Sajtó – rólunk mondták
Hogy lássák a weboldalunkat meglátogatók, hogy nem csak mi mondjuk magunkról, hogy értünk hozzá és jók vagyunk abban, amit csinálunk, hanem a sajtó is.
8. Kapcsolatfelvétel, elérhetőségek és oldaltérkép
Telefon, fax, email és webes elérhetőségek, esetleg Skype, vagy internetes ügyfélszolgálat. Ez utóbbinak elérhetősége valamely oldal láblécében praktikus lehet. Az oldaltérkép keresőoptimalizálás szempontból hasznos.
9. Kereső
Hogy az általunk felvitt és megírt tartalomban egyszerűen lehessen keresni.
10. Tetszik?
Cégünk profiljától függően annak közösségi média jelenléte is lehet indokolt.