FEBRUÁR. Egy rosszul működő számítógép több mint egy órára leállította New York City 911 rendszerét.
ÁPRILIS. Az Intuit szoftvercég két adófeldolgozó programja 16 órára megbénult, éppen két nappal az adó-visszatérítések esedékessége előtt.
MÁJUS. Szakértői csoportok rámutattak, hogy a Microsoft két böngészőjének – a Yahoonak és az Excite-nak – számos biztonsági hiányossága van.
JÚNIUS. Egy repülésbiztonsági berendezés hibás magassági információt adott egy koreai utasszállító gépnek, mire az feljebb emelkedett, s majdnem összeütközött a British Airways egyik gépével.
AUGUSZTUS. Japán közlekedési eszközökön navigációs berendezések ezrei fagytak le, amikor visszaállították a dátumot a központi koordinációs rendszerben.
OKTÓBER. A Hershey’s édességgyártó vállalati szoftverében felmerülő probléma szállítási késedelmeket okozott. Egy számítógépes hiba két és fél órán keresztül akadályozta az online kereskedelmet a Charles Schwab & Co.-nál; az ügyfelek addig a cég kisebb irodáin keresztül és telefonon intézhették csak üzleti ügyeiket. A Whirlpool legújabb készülékeinek kiszállítását hátráltatta szoftver-inkompatibilitás.
NOVEMBER. A Toshiba 2,1 milliárd dolláros kártérítést kénytelen fizetni, mert bizonyos laptopjaiban a lemezmeghajtó egység csipjét hibás mikrokóddal gyártotta.