A cég a keddi amerikai éjszakai tőzsdezárás után ismertette negyedéves jelentését, amely alapján az első negyedévében 132,36 millió dollár vesztesége volt, szemben a 2013-as első negyedéves 27,03 millió dolláros deficittel, és az egyszeri hatásoktól megtisztított nyereségmutató is éppen csak pozitív volt.
A bevétel a duplájára nőtt
A Twitter negyedéves bevétele 114,34 millió dollárról 250,49 millió dollárra nőtt egy év alatt, azaz több mint a duplájára, és felülmúlta az elemzők által várt 241,46 millió dolláros bevételt.
Fontos figyelembe venni, hogy éves alapon nehéz összehasonlításokat tenni, mert a Twitter 2013 novemberében ment tőzsdére.
A Twitter jelentése szerint március végére átlagosan 255 millió aktív felhasználója volt havonta, 25 százalékkal több, mint egy éve, de kicsit kevesebb, mint a FactSet által megkérdezett elemzők által várt átlagos 257 millió havi felhasználó.
Több felhasználót szereznének
A Twitter közlése szerint a felhasználói táboruk szélesítésére koncentrálnak, és arra próbálják ösztönözni a már meglévő felhasználóikat, hogy többször használják a Twittert. Dick Costolo vezérigazgató szerint nagyon erős negyedévük volt, jelentősen gyorsult a bevétel növekedésének üteme, hála a több és aktívabb felhasználónak. A Twitter reklámbevételei szintén emelkedtek.
2014 egészére nézve 1,2-1,25 milliárd dollár bevételre számít a Twitter, piaci elemzők 1,24 milliárd dolláros éves bevételben reménykednek.
A tőzsdén kívüli forgalomban a Twitter részvényárfolyama 11,22 százalékos gyengülést mutatott szerda reggel és 37,84 dolláron állt.