Az internet nyilvánossága tűkön ül: vajon mit reklámoz a DK naponta csepegtetett gitározós-pengető pöckölős videóival?
Egy biztos: bár Kerék-Bárczy Szabolcs elnökségi tag és Dr. Molnár Csaba ügyvezető alelnök cipőjén is jól láthatóan pipa feszít, nem a Nike új reklámarcairól van szó.
A termékelhelyezésekkel kapcsolatban megkerestük a Nike Magyarország Kft.-t. Márkus Anita kommunikációs vezető közölte: „A Nike, mint a világ vezető sportszergyártó cége kizárólag sporttal és sportos életmóddal kapcsolatos szponzorációs szerződéseket köt és ilyen jellegű termékelhelyezéseket támogat. Politikai kampányokban és ehhez kapcsolódó kommunikációban a Nike nem vesz részt. Vadai Ágnes cipője nem a cégünk terméke.”
Nem bizony, mert az alelnök rózsaszín sünicipője az Adidas termékpalettájának része.
Őket is megkérdeztük: van-e bármilyen együttműködés a cég és a Demokratikus Koalíció között, illetve tájékoztatták-e őket a termékelhelyezésről. Az Adidas kijelentette: „Nemcsak a DK-val, de semmilyen másik párttal nem működünk együtt, semmilyen szponzorációs formában” Hozzátették: a termékmegjelenítésről nem szóltak nekik.
Stílus!
A DK elmondta: a cipőket kiválasztásánál nem a márka, hanem színük és stílusuk volt a mérvadó. A gitárok fején található felfestések jelentéséről nem tudtunk meg sokat, a titokról a DK szombati tisztújító kongresszusán rántják le a leplet.
Egyetlen kérdés még fúrta az oldalunkat: miért nincsenek bedugva az elektromos gitárok? A párt válasza szerint azért, mert a kisfilmek célja nem az, hogy megmutassák, politikusaik mennyire tudnak gitározni, a hangsúly a hangulaton, a színeken és a stíluson van. Azért hozzátették: Vágó István és Dr. Molnár Csaba is ért a húrok nyelvén, utóbbinak saját rockzenekara is volt.
És mindenkinek, aki szereti: egy dal Vágó Istvántól és zenekarától, a Favágóktól: