Persze, Villány elért egy bukolikus teljességet, Szekszárdon is világborokat komponálnak, ahogy a Balaton körül is fakad egy-két csúcsbort adó borforrás. Sopron is kezd mendegélni csendesen, és Tokajon a világ legjobb természetes édesbor-szigetei emelkednek ki az átlagos lőrék és az eladatlan készletek tengeréből. De Eger közülük is kirí egyrészt az egy négyzetméterre eső tehetséges borászok számával, másrészt marketing-institúciójával. Nyilván Eger sem mentes a széthúzástól, de az itteni borásztársadalomnak a kutatásban, a Bikavér minőségének javításában, a fiatal borászok összefogásában, s az eladásban, a marketingkommunikációban figyelemre méltó próbálkozásait láthatni. A Soproni Bormarketing Műhely mellett itt pörög az ország leghatékonyabb bormarketing-szervezete, a többi húsz borvidéken ilyet nemigen láthatni. Ez a szervezet, az Egri Borvidékért Alapítvány 15 borászt kért fel az egri bor népszerűsítésére, e válogatott tagja a Juhász testvérek pincészete is.
A Juhász brothers 25 egerszalóki hektáron nyomul, 75-ről integrálnak, egyre igényesebb borokat készítenek. Ez a Bikavérük egy könnyű, laza szerkezetű, hétköznapi fogyasztásra szánt Bikavér-változat, rubinszínű, átlátszó, nem feketébe hajló, gyümölcsös illatú, élénk savú, elegáns ízképű dolgozat, nem túl nagy koncentrációval. Vannak mélyebb, superior Bikavérek, de nem szabad elfelejtkezni a termékpiramis alsó és középső, a fogyasztás 90 százalékát kitevő, hétköznapi borairól sem.
Egri Bikavér 2002, Juhász testvérek. › Rubinszínű, átlátszó, gyümölcsös illatú, élénk savú, elegáns ízképű bor › Pörköltek, barnahúsú szárnyasok és camembert sajtok kísérője lehet