A Magyarország jobban teljesít kampány tavaly március 25-én kezdődött és november 10-ig tartott a televízióban, rádióban, közterületen, sajtóban és online felületeken. Dúró Dóra jobbikos képviselő december 16-án írásbeli kérdést nyújtott be, amelyben arra volt kíváncsi, mindez mennyibe került.
Az Index szúrta ki, hogy Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter december 31-én elküldte válaszát, amelyből kiderül: a kampány teljes költségvetése (beleértve a médiafelületek vásárlását és a kreatívok legyártását) nettó 623 841 008 forint plusz áfa volt. Ez bruttó 792 278 080 forintot jelent.
A miniszter tájékoztatása szerint a felületek darabára átlagosan nettó 64 892 forint plusz áfa volt, összesen 8830 felületet vásároltak meg.
A kormány közbeszerzési eljáráson választotta ki a kampánnyal megbízott cégeket. A kreatív anyagok tervezésével és gyártásával a Lounge Design Kft.-t bízták meg, a médiatervezésre és vásárlásra az Inter Media Group Kft.-vel kötöttek szerződést.