A légitársaság 4,7 százalékkal növelte eladásait, a helykihasználtság 1,5 százalékkal 75,8 százalékra növekedett, ez a cég történetében rekorderedményt jelent.
A Lufthansa a kelet-közép-európai régióban 1 900 757 utast szállított 2005 első három negyedévében, amely 13 százalékos emelkedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest.
Magyarországon összesen 423 633 utas választotta a Lufthansát, ami 3,2 százalékkal kevesebb, mint 2004 első kilenc hónapjában. A szeptemberi adatok megegyeznek a tavalyival: mind 2004, mind 2005 szeptemberében 57 700-an repültek Magyarországról a Lufthansával. A helykihasználtság elérte a 70,8 százalékot.
A Lufthansa Cargo az előző évhez hasonlóan 1,3 millió tonna teher- és postai küldeményt szállított az első háromnegyed évben. Az összkapacitás az utasszállító gépek hozzáadott kapacitásával 2,7 százalékkal nőtt, melynek eredményeként a teherszállító gépek kihasználtság 2,2 százalékkal csökkent. Összességében véve tehát a személy- és teherszállító repülőgépek helykihasználtsága kismértékben, 70,6 százalékra csökkent.
