A fejlesztés eredményeként novembertől a bank a postai ki- és befizetési utalványok elektronikus feldolgozásával és teljes körű elektronikus adatszolgáltatással segíti az Üzleti Terminál szolgáltatását használó mintegy 1300 vállalati ügyfélét.
Az új szolgáltatás igénybevétele bizonylatonként akár tíz forint postaköltség, és tételenként 63 forint tranzakciós díj megtakarítását jelentheti. A Budapest Bank vállalati ügyfelei 2004-ben mintegy 7 millió postai csekkhez kötött pénz be-, és kifizetési tranzakciót kezdeményeztek.
A BB tájékoztatása szerint a fejlesztés lehetővé teszi, hogy a szolgáltatók a pénzügyi tranzakciókkal egy időben, a postai kézbesítésből adódó 1-3 napos átfutási idő nélkül hozzájussanak a tranzakciók részletes adataihoz, és azok azonnal jóváírhatóvá váljanak. Az Üzleti Terminál elektronikusan nyilvántartja és archiválja a befizetéseket, ezzel szükségtelenné válik a postai csekkes befizetési bizonylatok és adatok papírra nyomtatott tárolása.
Tomecskó Tamás, az MP szóvivője elmondta: pénzügyi szolgáltatásaik fejlesztése érdekében nyitottak az együttműködésre más pénzintézetekkel is. Annál is inkább, hiszen ez az a területe a postai szolgáltatásoknak, amely leginkább piaci feltételek között működik.
