Belföld

A Montana Rt. és a Bross Holding Rt. együttműködésének eredménye: a digitális titkárnő

Egy teljesen egyedi fejlesztést végzett a Montana Rt. a Bross Rt.-nél.

A Bross Rt. megbízóinak és azok ügyfeleinek kiszolgálására szánt, call center által támogatott, központi titkársági funkciókat ellátó integrált szolgáltató rendszer megvalósítását vállalta a Montana Rt., továbbá az ehhez szükséges hardverek szállítását és szoftverek kifejlesztését. A “Bross Telecenter” elnevezésű rendszer alapját a Montana által fejlesztett MonDoc elnevezésű általános integrált irodai keretrendszer és a Globaltelecom Bt. mint alvállalkozó által szállított Avaya Alchemy termékcsalád ArgentBranch nevű hardver alkotja. A rendszer célja, hogy kisebb cégek és azok ügyfelei részére biztosítson titkársági funkciókat. A Globaltelecom Bt. fejlesztette az AVAYA intelligens telefonközpont és az informatikai rendszer közötti kommunikációs csatoló felületet, valamint a call center híváskezelését lebonyolító funkciókat.
Az optimális és költséghatékony munka elvégzése érdekében a Montana előbb elkészítette a Bross üzleti koncepciójának megfelelő rendszer teljes körű felmérését.
A call center ISDN számokon hívható. Minden megbízóhoz tartozik egy telefonszám, amit a megbízó ügyfelei a call center felhívásakor használhatnak. A megbízók egymástól teljesen független cégek, amelyek a Bross központilag létrehozott titkárságának szolgáltatásait díjazás ellenében veszik igénybe.

Titkárnői rendszer működése
A titkárnői rendszer lényege s egyben célja, hogy a kisebb cégek, vagyis a megbízók a lehető legköltséghatékonyabban juthassanak hozzá személyes asszisztensi szolgáltatásokhoz.
Minden titkárnő felhasználói névvel és jelszóval léphet a rendszerbe. A rendszert több titkárnő is használja egyidőben, a call center a foglaltság ismeretében kapcsolja az éppen szabad titkárnőt, ha ilyen nincs, akkor a monitoron megjelenik egy jelzés, hogy vonalban van valaki. Amennyiben az adott titkárnő záros határidőn belül nem tudja fogadni a hívást, a rendszer automatikusan a következő titkárnőhöz irányítja. Amint a titkárnő kapcsolatba kerül a hívóval, a képernyőjén megjelennek a megbízó cég adatai, és látja, hogy a megbízó (PIN kód használatával) vagy annak ügyfele telefonál. Abban az esetben, ha az ügyfél a megbízóhoz tartozó számot hívta a képernyőn megjelenik a megbízóhoz tartozó MonDoc környezet, így a titkárnő a hívott megbízó asszisztenseként áll rendelkezésre. (A MonDoc rendszer egésze a dokumentumok illetve dokumentum jellegű elektronikus iratok létrehozását, tárolását, visszakeresését és továbbítását támogató csoportmunka rendszer. A MonDoc alkalmazásról részletesebb tájékoztató található a http://www.montana.hu honlapon.)
Minden beszélgetés elején automatikusan létrejön egy aktivitás űrlap, amiben a titkárnő rögzíti a beszélgetés tényét, tárgyát és időtartalmát. Az aktivitásból kiindulva – ahol meg van határozva a feladat, határidő és a végrehajtás – lehet a feladatokat elvégezni. E munkafolyamat nyomon követésére kiválóan alkalmas a MonDoc rendszer, amely szinte kézen fogva vezeti végig a munkafolyamatokon a felhasználót.
A munkaidőn kívül érkező, vagy foglaltság miatt nem fogadott hívások tartalmát hangpostafiókban rögzíti a rendszer és automatikus értesítést küld a titkárnőknek.
Igény esetén a megbízók is automatikus értesítést kaphatnak (faxon, SMS -ben) a számukra érkezett üzenetekről.
A fent felvázolt folyamatokon kívül a rendszer alkalmas minden titkárnői feladat támogatására, naplózására például: alapadatok kezelése, cégismertető file-ok kezelése, dokumentumok szerkesztése, levelezés, postázás, SMS kezelés, faxolás, időbeosztás/naptárkezelés, hang-, fax- és hangpostafiók állományok iktatási lehetősége stb.

Céginformáció:

Montana Információtechnológiai és Kommunikációs Rt.

A Montana Csoport 1989 óta van jelen a hazai és a nyugat-európai informatikai piacon. Konszolidált forgalma 2000-ben meghaladta a 8 milliárd forintot. Az elsősorban a hazai piacon tevékenykedő Montana Rt. budapesti és szegedi telephelyén 140 főt, leányvállalata, az információvédelmi megoldásokkal foglalkozó Noreg Kft. 17 főt foglalkoztat. A szoftverexporttal foglalkozó müncheni Montana GmbH-ban több mint 40 szoftverfejlesztő munkatárs dolgozik különböző fejlesztési projekteken Nyugat-Európa számos nagyvállalatánál. E projektek egy része a megbízó telephelyén, avagy igény szerint a Montana fejlesztőbázisáról off-shore fejlesztés keretében történik. A cégcsoport további ügyfelei közé tartoznak magyarországi közép- és nagyvállalatok, valamint az államigazgatás számos intézménye. 1997 óta a Montana Rt. a Miniszterelnökség Közbeszerzési és Gazdasági Igazgatósága által kiírt pályázat alapján a kormányzat és a közigazgatási intézmények hivatalos szállítója.

Montana Információtechnológiai és Kommunikációs Rt.
1085 Budapest, Gyulai Pál utca 13.
Internet: http://www.montana.hu
Fábián László, PR és marketing igazgató
Telefon: (1) 327 9885, Fax: (1) 327 9801
E-mail: fabian.laszlo@montana.hu

Céginformáció: Bross Holding Rt.
1083 Budapest, Baross út 199/a

Céginformáció: GLOBALteleCOM Bt.
1056 Budapest, Molnár u. 53.
phONeLINE: 235-0150 Fax: 235-0155
E-mail: info@globaltelecom.hu

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik