Belföld

Adat-hang hálózat a Volksbanknál

Az Alcatel korszerű berendezésein alapuló megoldás felhasználásával alakítja ki országos hálózatát a Magyarországi Volksbank Rt.

A fiókok telefonközpontjait a Bank meglévő adathálózatán keresztül internet alapú (VoIP) technológia segítségével a hang és az adatátvitel teljes integrációjával kapcsolják össze.
Az alkalmazott megoldás lehetővé teszi, hogy a hálózat bármely pontján azonos színvonalú szolgáltatásokat élvezhessenek a felhasználók. A hangposta-rendszert is csak egy helyen kell kiépíteni, amely a földrajzi helytől függetlenül mindenki számára elérhető. A rendszer lehetővé teszi azt, hogy a telefonszámlát költséghelyekre bontsák le, a teljes hálózatot pedig egyetlen helyről felügyeljék.
A költségcsökkentés érdekében a rendszer olyan GSM adapterekkel is kiegészül, amelyek lehetővé teszik, hogy a telefon mellékekről közvetlenül a mobilszolgáltatók hálózatába lehessen telefonálni, úgy mintha egy másik mobilkészülékről kezdeményezték volna a hívást.
Az ügyfeleket központi kékszámon hívható Call Center szolgálja, amely felvilágosítást ad a számlaegyenlegről, megjeleníti a kóddal azonosított ügyfelek adatait a vele beszélő ügyintéző számítógépén. Így az ügyfél pontos, személyre szóló tájékoztatást kaphat. A műszaki beruházás értéke megközelíti a 100 millió forintot.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik