A havonta több mint 30 ezer látogatót fogadó vállalati oldal főleg jövőbe mutató technikai és vizuális megoldásainak köszönhette népszerűségét. A kisebb változtatásokon és nagyobb bővítéseken korábban többször is átesett site – miközben továbbra is megőrzi jó tulajdonságait – mostantól a hasznosságot helyezi a középpontba: intelligensebb, innovatívabb, informatívabb és interaktívabb világot tár az internetezők elé.
A teljes megújítás után az egységesebb és átláthatóbb Renault.hu a szó szoros értelmében elvezeti a felhasználót ahhoz az autóhoz, amely a legjobban kielégíti elvárásait. Világos szerkezete a tájékozódást és a döntést támogatja: nemcsak a modellek nézegetésére nyújt lehetőséget, hanem pontos autótervek készítésére, a finanszírozási lehetőségek mérlegelésére vagy akár árajánlatkérésre is. A bejelentkezést igénylő funkciók (pl. hírlevélrendelés, tesztvezetésre jelentkezés, használt autók lefoglalása) összekapcsolásra kerültek, hogy elég legyen egyszer regisztrálni mindegyik használatához. Az áttervezett grafikai felületek is a letisztult navigáció szolgálatában állnak: egyértelmű eligazodást biztosítanak a számtalan hasznos funkció között.
Az oldal mögött speciális tartalommenedzsment-rendszer üzemel: a kirowski fejlesztői olyan, többszintű hozzáférési jogosultság birtokában egyszerűen frissíthető felületet hoztak létre, amely költség- és időhatékony eszközt biztosít a Renault Hungária egyes szervezeti egységeinél, ügynökségeinél és az online partnernél keletkező különféle tartalmak optimális kezelésére.
Az Automobil 2001 – Budapesti Autószalon kiállítás Renault-standjához kapcsolódóan önálló microsite is készült. Itt a hazai weben eddig nem látott háromdimenziós modellek és gömbpanorámák, valamint a helyszínen elhelyezett webkamerák segítségével élőben nyomon követhető események várják a virtuális kiállítás-látogatókat. A látványos aloldal fókuszában a négy új Renault-modell (az Avantime, a Vel Satis, a Kangoo 4×4 és az új Trafic) helyezkedik el. Az egyedi megoldásokra kíváncsi internetezők kedvéért az event site a rendezvény lezárultával is elérhető marad a Renault.hu-n keresztül.
“Az internetes jelenlét már rég nem egyszerűen presztízskérdés számunkra: tudatosan felhasználva a web konkrét eladási céljaink elérésének egyik számszerűsíthető hasznot hozó kulcseszköze.” – mondta Kismartoni Péter, a Renault Hungária kommunikációs vezetője. “Idén a Renault Hungária a piac negyedik helyéről a harmadikra lépett előre, és stratégiai célunk három éven belül a második hely megszerzése. Az offenzív terjeszkedés keretében – a kirowski szakértelmének igénybevételével – módszeresen kiaknázzuk az internet kínálta előnyöket is.”
Sipos Csaba, a kirowski ügyfélkapcsolati menedzsere szerint az új site annak a bizonyítéka, hogy a piac itthon is megérett a kínálatot egyszerű brosúrastruktúrában felsoroló weboldalakon való túllépésre. “A kifinomult, összetett rendszereken nyugvó, a látogató számára viszont pofonegyszerűen használható, ugyanakkor az üzleti megfontolásoknak maximálisan eleget tevő site-oké a jövő. A gépjármű-forgalmazók már mindenütt a világon nagy sikerrel alkalmazzák a különféle e-business megoldásokat. Öröm számunkra, hogy Magyarországon ügyfelünk, a Renault Hungária vállalkozott az úttörő szerepre.”
A kirowski a magyarországi interaktív piac meghatározó vállalataként elsősorban az online marketing és az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást hazai és regionális ügyfeleinek. Az 1996-ban magánszemélyek alapította, immár közel 80 főt foglalkoztató cég legjelentősebb megbízói közé tartozik az Axelero, a Coca-Cola, a Conoco, a L’Oréal, a Matáv, a Nestlé, az OTP Bank, a Renault, a Westel és a Zwack Unicum.