A KPMG egyike az öt legnagyobb professzionális tanácsadó cégnek. Szolgáltatásai közé tartozik a hitelesítési szolgáltatás, üzleti tanácsadás, kockázatelemzés és pénzügyi tanácsadás. Ez a portfolió olyan magas szintű háttértámogatást igényel, amely elősegíti az üzleti folyamatok kontrollálását.
A Pivotal eRelationship 2000 vezető CRM rendszer, amely lehetővé teszi a vállalatok számára a hosszú távú és erős partnerkapcsolatok kialakítását és az ügyfelek elégedettségének növelését. “A Pivotal eRelationship 2000 célja, hogy a munkafolyamatok szervezettebbek, proaktívabbak és informatívabbak legyenek a munkatársak, beleértve a külső és belső értékesítési, marketing, telemarketing, logisztikai és ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó alkalmazottakat is. A szolgáltatás, illetve a szolgáltatás színvonala egyre fontosabbá válik a vállalatok számára, és döntő tényező a megfelelő üzleti partner kiválasztásában. A KPMG élen jár azzal, hogy egy ilyen terméket választott, mint a Pivotal.”- nyilatkozta Barbara Dreska, az LLP Budapest ügyvezető igazgatója.
A KPMG Magyarországon a Pivotal CRM rendszerének, az eRelationship 2000-nek bevezetése mellett döntött azért, hogy jobban rálásson és ellenőrzése alatt tudja tartani az értékesítési és marketing tevékenységeket. “Azért választottuk a Pivotalt, hogy segítséget nyújtson a teljes értékesítési ciklus menedzselésében, az üzleti lehetőség felmerülésétől, annak sikeres lezárásáig. Ezt az eszközt a piacon dolgozó és az értékesítésben érdekelt alkalmazottak, vagyis szinte mindenki használja a cégen belül. Az első tapasztalatok a rendszerrel kapcsolatban meggyőzőek voltak, mivel jobb vezetői és értékesítési képet ad, illetve jelentősen elősegíti a tudás- és információcserét. Az egyik legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a KPMG részére Angliában kifejlesztett üzleti modellt testreszabjuk a helyi üzleti környezetnek megfelelően. Ezen időszak alatt az LLP sokat segített a technikai testreszabás terén. Az implementációért viszont az üzleti oldalt figyelembe véve a KPMG szakemberei voltak felelősek.” – nyilatkozta Momir Jeremic, a KPMG Magyarország IT igazgatója. Az értékesítés és marketing területén a Pivotal elsősorban az üzleti és értékesítési lehetőségek felkutatását, minősítését és menedzselését segíti elő. A Pivotal integrált része a KPMG menedzsment-információs rendszerének, jelenleg az értékesítés, illetve a kapcsolattartók tevékenységeiről szóló riportok készítésére használják.
Bár a KPMG közvetlenül a Pivotal Corporation-től vásárolta a szoftvert, az LLP tudását és megoldásait a technikai testreszabás során vették igénybe. Együttműködésük során a KPMG és az LLP maradéktalanul meg tudta oldani azokat a feladatokat, amelyek a technikai testreszabás során merültek fel. Mindemellett az LLP tanfolyamot is tartott a KPMG alkalmazottaknak. “Nagyon elégedettek voltunk az LLP szolgáltatásának színvonalával és a továbbiakban is igénybe fogjuk venni azokat, amikor és amilyen formában szükség lesz rá.” – nyilatkozta Momir Jeremic, a KPMG Magyarország IT igazgatója.
###
Bővebb információval Lászky Gyula Pivotal kereskedelmi menedzser szolgál a 4122400-s telefonszámon, illetve a gyula_laszky@llbudapest.hu e-mail címen.
Az LLP-ről (LLP Group: www.llpgroup.com, LLP Budapest: www.llbudapest.hu)
Az LLP vállalatcsoportot 1992-ben alapították Prágában. Ma egyike a vezető üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások szállítóinak Közép- és Kelet-Európában. Az LLP a Pivotal CRM megoldásának értékesítése és bevezetése mellett saját fejlesztésű professzionális szolgáltatások automatizálását segítő termékét, a time@work-öt, a SunSystems intergrált vállalatirányítási rendszert, a Fourth Shift termelési rendszert, valamint az Ariba, elektronikus beszerzési rendszert értékesíti és implementálja. 1995-ben az LLP elkezdte európai terjeszkedését, és ma már Pozsonyban, Budapesten, Bukarestben, Zágrábban, Szófiában, illetve Varsóban vannak leányvállalatai. Az LLP csoport több mint száz főt alkalmaz, és világszerte menedzsel projekteket, többek közt Olaszországban, Spanyolországban, Argentínában, Oroszországban, az Egyesült Államokban és Izraelben. Tavaly 35 különböző országban dolgoztak az LLP munkatársai. A cég büszke ügyféllistájára, amelyen szinte minden üzletág képviselői megtalálhatóak, a petrolkémiai ágazattól a TV társaságokig. Az LLP ügyfelei között szerepel többek között a BP, a GlaxoSmithKline, a Johnson & Johnson, a ShellGas, a Motorolla, a Roche, az Unilever, a Regus valamint az HBO.
A KPMG-ről (www.kpmg.hu )
A KPMG Magyarország tagja a nemzetközi KPMG vállalatnak. Hazánkban több mint 400 szakember nyújt könyvelési-, adó- és tanácsadó szolgáltatásokat. Mint az információra alapozott szolgáltatások vállalata, a KPMG kézzelfogható üzleti tanácsokat ad, amellyel segíti ügyfeleit abban, hogy elemezzék vállalatukat, növekedjenek, illetve emelkedjen a cég tőzsdei értéke. A nemzetközi KPMG vállalatcsoport tagjai összesen több mint százezer szakemberrel rendelkeznek, beleértve 6.800 partnert, 160 országban.
A Pivotalról (http://www.pivotal.com )
A Pivotal Corporation világszerte lehetővé teszi a közép- és nagyméretű vállalatok számára, hogy rendkívül gyorsan és hatékonyan nyerjenek új ügyfeleket, meglévőket kiszolgáljanak és menedzseljenek. Megoldásai egyesítik az internetes kereskedelmet, a CRM-et, az elektronikus értékesítést és a mobil technológiákat, abból a célból, hogy segítsék az üzleti kapcsolatok menedzselését ügyfelek, üzleti partnerek és alkalmazottak között; intelligens kereskedelmi tranzakciókat vezényeljenek le több csatornán keresztül; gördülékenyen kapcsolják össze a kereslet és kínálat láncolatot, valamint teljesen kihasználják a Microsoft platform sztenderdjeit.
Pivotal megoldásokat 35 országban értékesítenek, amelyek magyar, angol, francia, német, spanyol, portugál, svéd, japán illetve kínai nyelven állnak rendelkezésre. A Pivotal világszerte több mint ezer ügyféllel rendelkezik, többek között a KPMG, Intrawest Corporation, , Ericsson, Nissan Motor Corporation, Deutsche Bank, Trader.com, Lucent Technologies, Inc., NEC, Deloitte&Touche.