Belföld

Tatarozás alatt a Prím-szolgáltatás nem szünetel

Folyamatában újul meg a legnagyobb informatikai portál.

A http://prim.hu oldalra látogatók már az új kapun léphetnek be, de a Prím Online bizonyos szolgáltatásai csak a következő hetekben nyerik el áttekinthetőbb, letisztultabb arcukat.

“Az új főoldal kialakításában meg kellett birkóznunk kínálatunk sokoldalúságával” – nyilatkozza a designváltást irányító Prím-igazgató, Szutor Ferenc. “A Prím Online ugyanis egyrészt a legjelentősebb online informatikai hírújság, másrészt egy több, mint két tucat szolgáltatást felvonultató portál. Egy-egy szolgáltatásunk – például a Prímposta vagy a letöltés.com – általános ismert, az IT híreket is itt keresi naponta félszázezer olvasó, de azt, hogy ezt így együtt kínáljuk, mellesleg olyan szolgáltatásokkal kiegészítve, mint az ország első online árverése, vagy levelező-lista generátora, nemigen sikerült a korábbi főoldalon tudatosítani.

A Prím új navigációs főoldala viszonylag az oldal tetején, “szemmagasságban” jelenik meg a szolgáltatások palettája, de felette folyamatosan peregnek a legfrissebb és a legfontosabb hírek, mutatva azt a dinamizmust, hogy a site tartalma akár percenként is változhat. Aki csak az IT hírek iránt érdeklődik, kezdheti a vadászatot egy belsőbb kapunál, a http://hirek.com oldalon, de a főbejárat prim.hu egyben azt is mutatja, hogy információszolgáltatásból is van még néhány, akár ide sorolhatjuk azt az egyedülálló rovatot is, amelyet Váncsa István vezet, és amelyben napjaink gazdasági horoszkópjait persziflálja. A Prím portálszolgáltatásainak csoportosítását is jól mutatja az új nyitóoldal: információ, kommunikáció, e-kereskedelem és egyéb, s jelenleg már a három főcsoport mindegyikébe kilenc elágazás került.

A híroldalak korábbi megújítása után most az új főoldalt illesztették be úgy a Prím fejlesztői a jelenleg már mintegy 30 ezer weboldalt tartalmazó site-ba, hogy a szolgáltatás egy pillanatra se szünetelt, és a folytatást is úgy tervezik, hogy szép fokozatosan öltöznek új ruhába az egyes szolgáltatások kiinduló oldalai is, vagyis – ahogy Balogh Attila stratégiai igazgató fogalmazott: – “a hetekig tartó tatarozás alatt a szolgáltatás egy percre sem szünetel”.

Bővebb információ: Szutor Ferenc
E-mail: fszutor@prim.hu,
Tel.: 248-3230

Ajánlott videó

Olvasói sztorik