Belföld

NJSZT-Prím megállapodás

A Neumann János Számítógép-tudományi Társaság és a Prím Média megállapodást írt alá, amelynek értelmében a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság 2002 szeptemberétől egy éven keresztül 2700 példány előfizetésével valamennyi tagjához eljuttatja az immár hetedik évfolyamában járó üzleti kommunikációs folyóiratot, a Business Online-t.

Alföldi István, az NJSZT ügyvezető igazgatója a szerződés kapcsán elmondta:
– A Neumann János Számítógép-tudományi Társaság fontosnak tartja, hogy tagjai számára – erőforrásainak függvényében – értékes tartalomszolgáltatást is nyújtson, s ez ma már a konferenciák mellett könyvekben és folyóiratokban is megvalósul. Az NJSZT – saját hírlevele, a “Mi újság” mellé – már korábban is előfizetett informatikai szaklapot tagjainak. Sajnos a lapkiadás és az informatika területén érzékelhető recesszió a Társaság tagjai számára korábban előfizetett magazint sem kímélte, ezért a megszűnt kiadványt pótolni kellett. Az elnökség ismét igyekezett olyan kiadványt választani, amely értékes, szakmailag mély és hiteles tartalmával a téma iránt fogékony, az informatika iránt elkötelezett szakemberek számára érdekes lehet. Az is fontos szempont volt, hogy van-e a lap kiadójának reális stratégiája az iparág nehéz időszakának átvészelésére. Ezen szempontokat mérlegelve esett a választás a Prím Média évente tízszer megjelenő magazinjára, a Business Online-ra. Hozzátette, hogy a Prím Kiadóval már korábban is jó együttműködés alakult ki, amikor az NJSZT a Business Online mellékleteként megjelenő félévkönyvet, a Business Online Tanácsadó Füzeteket rendelte meg jogi tagjai számára.

Vértes János, a Prím Média elnöke az alábbiak szerint nyilatkozott
– Nagy megtiszteltetés és öröm ért bennünket, hogy egy olyan időszakban, amikor az informatikai szakma és az NJSZT is a centenáriumi évre, Neumann János születésének századik évfordulójának méltó megünneplésére készül, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság (NJSZT) elnöksége úgy döntött, hogy több ezres tagsága számára előfizeti a Business Online-t. Természetesen ez nem csak komoly elismerést, hanem újabb kihívást is jelent, amelynek igyekszünk folyamatosan, magas színvonalon megfelelni. Tudásmenedzsment, outsourcing, informatikai stratégia, “e-biztosítók”, vállalatirányítási rendszerek, kreativitás az üzleti életben – többek közt e témák szerepelnek majd abban a lapszámunkban, amely szeptember elején már az NJSZT valamennyi tagjához is eljut. Mindeközben figyelmet fordítunk arra is, hogy új olvasóink véleményét megkérdezzük, visszajelzéseiket a lap szerkesztése során figyelembe vegyük.

A Prím Média elnöke úgy véli, hogy egy ilyen döntéssel az NJSZT elnöksége nem csupán szolgáltatást nyújt tagjai számára, hanem enyhíti a recesszió hatását is, segíti a szaksajtó fejlődését. Az IT-kiadóknak manapság nincs erőforrásuk marketingre, így az értékes kiadványok nehezen jutnak el a megcélzott olvasóközönséghez. Ebben segít most az NJSZT, hiszen egy ilyen éves BO-kóstoló elegendő lehet ahhoz, hogy az NJSZT tagok alaposan megismerjék és megkedveljék, sőt véleményükkel alakítsák is a lapot.

További információ:
Szedlmayer Bea (ecdl@njszt.hu, 472-2720); és Szabó Hédy (hszabo@prim.hu, 248-3230)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik