Belföld

A CIBA VISION piaci részesedése egyre növekszik

A CIBA VISION lencséi (focus Dailies, Focus Night&Day, Focus Progressive) az idén is szép sikereket hoztak a vállalatnak.

A CIBA VISION a 2001-es év 32,1%-ából további 3,6 %-kal növelte részesedését Európában a lágy és kemény kontaktlencsék piacán.
A Focus NIGHT & DAY részesedése 55,6%-ra növekedett a szilikon hidrogélek piacán; a piaci rész 2001-ben megduplázódott és elérte a 20 millió eurót.
A Focus Dailies 39%-os részesedéssel piacvezető lett a napi használatú lencsék között. A részesedés a tavalyi évben 13,5 %-kal 104 millió Euróra növekedett. A Focus Progressive 49,1%-ban a multifokális lencsék helyére lépett; a részesedés 29 százalékkal 19 millió Euróra növekedett. Az Ausztriában, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Németországban és Svájcban elvégzett kutatásokat a GFK marketingszolgálata, egy nürnbergi központú független piackutató cég vezette.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik