A kalandorok feladata egyszerű, de mégsem az. Egy képzeletbeli szuperkoncert szervezői lehetnek a játék 21 napja alatt. Öt földrész öt híres zenészét kell rávenniük arra, hogy fellépjenek az óriási bulin, a Heineken World of Music fesztiválon. Utazniuk tehát igen sokat kell, és olyan városokban kell rálelniük az arcokra, ahol talán még sohasem jártak. A StarQuest egy valós időben és valós világban játszódó játékba csomagolt küldetés. A cselekmények és döntések, amelyek a való világban időt és pénzt emésztenek fel, ugyanannyi időt és pénzt igényelnek a StarQuest világában, tehát érdemes velük csínján bánni. A küzdelem pontokért folyik, amelyeket a játékban feltett kérdésekre adott válaszokért, illetve egyéb helyes döntésekért lehet gyűjteni.
Mint minden valamirevaló játékban, természetesen a StarQuest-ben is nyeremények várják a legjobbakat. Nem is akármilyenek! A számos kisebb, de értékes nyeremény mellett a legeredményesebb játékos díja egy amszterdami hétvége a Heineken múzeumban tett látogatással, a feladatot sikerrel teljesítő kalandorok közül a legszerencsésebbet a KLM Miamiba repíti az igazi szuperkoncertre , melyen a játékban szereplő zenészek fognak fellépni.
A játék magyarítását, illetve programozását az Oditech Stúdió végezte, a reklámkampányt a Morgan Hill Consulting tervezte és bonyolítja.
További kapcsolódó linkek:
www.klm.hu
www.heineken.hu
www.oditech.hu
www.morganhillconsulting.hu