Belföld

Eredményhirdetés SMS-ben

A világ egyik legnagyobb gyógyszergyártója, a GSK (GlaxoSmithKline), SMS játék keretében adja dolgozói tudomására az aktuális havi teljesítményt.

A Multi M Stúdió által készített és menedzselt játék mindössze 160 karakterbe tömörítve tartalmazza a cég havi teljesítményét és egy, az eredményszámmal összefüggő feladatot. Az év végéig legtöbb helyes választ adó dolgozót a cég egy kerékpárral ajándékozza meg. “Miért jó egy ilyen nagy vállalatnak, ha dolgozóit ilyen szokatlan módon juttatja információhoz?” – kérdeztük Szabó Leheltől, a Multi M Stúdió projektigazgatójától. “Mindenkinek jól esik három percre megállni és egy kicsit mással is foglalkozni. A kapott visszajelzések szerint az egyébként komoly és felelős beosztású emberek is örömmel kapcsolódnak be a játékba és komolyan küzdenek az elismerésért és a bicikliért. Egy SMS elolvasása és megválaszolása nem kerül túl sok időbe, az általunk küldött feladatok pedig jóleső szellemi kihívást jelentenek mindenkinek.” A játékban mindenki részt vesz, ezért több mint 200 SMS-t küldünk ki minden alkalommal. A recepcióstól a vezérigazgatóig mindenki megkapja. Mindez fontos részét képezi a vállalat belső kommunikációjának, cégen belüli PR politikájának.”

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik