Az E-Man névre keresztelt grafika nem egy divattervező asztalán látta meg a napvilágot, hanem egy füstös berlini kocsmában. A 23 éves Claudio barátaival iszogatott és hajnalra kellően illuminált állapotban szörnyecskéket, űrlényeket rajzolgatott egy papírlapra. 3 barátja csatlakozott a játékhoz: a legjobb figurákat megőrizték, majd pólókra nyomtatták azokat.
Az eddig átlagosnak is mondható történetben az a meseszerű, hogy Claudio keresztanyja nem más, mint Karin Veit, a Marc Cain divatcég kreatív igazgatója.
Innentől már egyenes út vezetett a sikerhez, hiszen, Karin amint meglátta a pólókat, máris beleszeretett azokba. Így nem meglepő, ha az idei Marc Cain őszi-téli kollekcióban a fura szörnyecske, E-Man többször is kibukkan a blézerek és zakók alól.
A jópofa pólókat már augusztusban piacra dobták, a vásárlók pedig azonnal le is csaptak rájuk. Hiába no, a nagy ötletek néha meglepő helyeken születnek.