Belföld

InnoMax Klub: vállalkozásfejlesztés a XXI. században

Üzleti klubot indított az Invitel

• Az Invitel az InnoMax Klubbal egy angolszász modellre épülő üzleti közösséget szeretne létrehozni.

• Nem tudományos előadásokat, hanem kézzelfogható, „forintosítható” tudást jelentő ötleteket, innovációkat, know-how-kat ismerhetett meg az a 33 cégvezető, aki eljött június 8-án reggel a Kempinski Hotelbe.

• Az első InnoMax Klub témái a teljesség igénye nélkül: generációváltás, virtuális iroda; hiteles elektronikus taggyűlés; bérelhető üzleti szoftverek a humán menedzsmentben

Budapest, 2011. június 8. – Minden vállalkozás életében van egy pont, amikor túlnő egy szinten. Amikor már nemcsak a szakmával kell foglalkozni, hanem HR-rel, vállalkozás menedzsmenttel, könyveléssel, telephely- és egyéb infrastruktúra fejlesztéssel, IT és telekommunikációs kérdésekkel. Feladatokkal, amit egy vezető sokszor nem képes segítség nélkül ellátni. Mit célszerű ilyenkor tenni? Mit tud ehhez hozzáadni az informatika, a telekommunikáció, a virtuális világ? Hogyan és mit érdemes használni, kihasználni? Vagy másképpen, hogyan működhet hatékonyabban, olcsóbban, átláthatóbban egy cég? Erről szólt az Invitel InnoMax Klub első rendezvénye.

„Az angolszász világban mély kultúrája van az üzleti kluboknak. Vezetők, döntéshozók által alkotott közösségeknek, amelyek a kapcsolatépítésről, tanulásról, fejlődésről, üzletről szólnak. Az InnoMax Díj sikerét látva egy ilyen modellre épülő közösséget szeretne létrehozni az InnoMax Klubbal az Invitel” – fogalmazott Zsembery György az Invitel üzleti működésért felelős vezérigazgató-helyettese. „Továbbra is feladatunknak érezzük, hogy ne csupán kiváló minőségben szolgáltatassunk, de know-how-val is segítsük a kis- és középvállalkozásokat. Közülük is főleg azokat, amelyek hatékonyan használják termékeinket. Szeretnénk őket támogatni, fejlesztéseiket, eredményeiket bemutatni a nagyobb nyilvánosságnak is. Klubrendezvényünkkel ehhez biztosítunk keretet, a tartalomról pedig minden alkalommal elsősorban ügyfeleink és partnereink gondoskodnak” – tette hozzá Zsembery György.

InnoMax Klub: vállalkozásfejlesztés a XXI. században 1
A holnap megoldásai már ma elérhetőek, ha tudunk róluk

Az első InnoMax Klubon azon cégeké volt a főszerep, akik az InnoMax pályázaton üzleti-, szervezet- és vállalkozásmenedzselési innovációkkal indultak. A rövid 10-15 perces előadásokkal az volt a szervezők célja, hogy olyan tippeket és ötleteket kapjanak a résztvevők, amit saját vállalkozásuk fejlesztésében is felhasználhatnak.

Így a DBH Group vezérigazgatója, dr. Erdei Sándor cége üzleti szolgáltatásai közül többek között a szolgáltatott irodákról valamint a virtuális irodáról beszélt, amely Európa egyik legdinamikusabban fejlődő üzleti szegmense és amely igazán jó lehetőséget biztosít egy fejlődő kisvállalkozónak, hogy nagy beruházás nélkül is tökéletesen felszerelt irodákat, tárgyalókat használjon.

A NEXON Kft. „Innováció a Humánerőforrás menedzsmentben” című előadásában bérelhető üzleti szoftvereket ismerhettek meg a résztvevők. A bérleti konstrukció lehetőséget teremt arra, hogy a nagyobb beruházást jelentő licence megvásárlása helyett havi bérleti díj fejében használjunk olyan alkalmazásokat, amelyek jelentősen leegyszerűsítik a humánerőforrás menedzsment feladatokat, folyamatokat, illetve olcsóbbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tehetik egy vállalat működését.

A NetLock Kft. tolmácsolásában olyan eGyűlés alkalmazásról esett szó, amelyen keresztül oly módon tarthatunk bármikor hiteles és biztonságos módon virtuális taggyűlést, megbeszélést, amelynek eredménye (pl. jegyzőkönyv, határozat) bárhol, így – többek között – cégbíróság előtt is felhasználható. Az eGyűlés rendszer tehát egymástól távol eső telephelyek, irodák idő- és költséghatékony működését teszi lehetővé.

„Az Invitel InnoMax Díj Gáláján, idén márciusban igen hasznos és érdekes beszélgetések indultak. Szerencsére az Invitel is úgy gondolta, hogy mindezt érdemes folytatni, ezért létrehozták az InnoMax Klubot. Felkértek, hogy Fiammal együtt beszéljünk egy kicsit a Kürt Zrt-ről. Tulajdonképpen arról, hogy milyen kihívásokkal szembesültünk a kezdetektől, illetve hogyan éltük meg azt a folyamatot, ahogy egy kis családi vállalkozásból közepes, majd nagy, végül nemzetközi szinten is elismert céggé váltunk. Bízom benne, hogy tudtunk olyan tapasztalatokkal és tanácsokkal szolgálni, ami másokat is segíthet, hogy hatékonyabb, jövedelmezőbb vállalkozássá alakuljanak. Ez a fajta segítségnyújtás nagyon fontos számunkra” – mondta dr. Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke, aki fiával, Kürti Tamással tartott színes előadást.

A klub előadásai után Zsembery György az Invitel üzleti működésért felelős vezérigazgató-helyettese elmondta: „Nagyon sok olyan gondolat-vonal keletkezett, amit szerintem tovább kell vinni. Nagyon tetszik nekem, hogy most is még beszélgetnek az emberek és, hogy már most vannak, akik szeretnének a következő alkalommal ők maguk előadni, beszélni. Egy klubnak talán ez lenne a lényege, hogy megérje ott lenni.”

„Pénzt lehet a piacon szerezni. Hitelt, tőkét, tudást lehet piacon szerezni. Az a fajta kreativitás, amit az Invitel felkarolt immár többedik éve az InnoMax-szal, az mindenképpen szükséges és követendő példa” – Krisán László KA-VOSZ Zrt. vezérigazgatója az InnoMax Klub után

Megállapodást kötött a GISDATA és az InnoApps Díj győztese

Az InnoMax Klub arra is lehetőséget ad, hogy az InnoMax Díjon részt vett vállalatok egy-egy rövid felszólalás keretében elmondják mi történt velük az elmúlt időszakban, mit értek el, hova jutottak fejlesztéseikkel. A mostani rendezvény érdekessége, hogy az InnoMaxon győztes GISDATA Kft. megállapodást kötött Huszár Csabával, aki az Invitel InnoApps Fejlesztői különdíját nyerte el. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem hallgatója iPhone alkalmazásával hívta fel magára a térképalapú keresőmotorokat és üzleti megoldásokat fejlesztő vállalat figyelmét.


Az Invitelről

Az Invitel Magyarország egyik vezető tele- és infokommunikációs szolgáltatója. A vállalati piacon 14 ezer elégedett üzleti ügyfelet, a lakossági és kisüzleti szegmensben pedig 750 ezer előfizetőt lát el széles körű, egyedi tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal, nagykereskedelmi partnereinek száma meghaladja a 250-et. Telepontjaiban országszerte 18 helyszínen áll személyesen a lakossági ügyfelek rendelkezésére, az üzleti partnerek munkáját pedig felkészült ügyfélmenedzserek segítik folyamatos kapcsolattartással. A kifogástalan minőségű szolgáltatás és a maximális ügyfélelégedettség biztosítása érdekében az Invitel jelenleg közel 1100 munkatársat foglalkoztat, központi irodája Budaörsön található.

További információ: www.invitel.hu

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik