Belföld

Százmilliókat költöttek az EU-elnökség népszerűsítésére

Mintegy bruttó félmilliárd forintért kötött reklám- és kommunikációs szerződéseket a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium az EU-elnökség népszerűsítésére – írta a Népszabadság a birtokában lévő dokumentumokra hivatkozva.

A lap szerint mindkét szerződést idén márciusban írták alá, mindkettőt ugyanazon feladat teljesítésére: „az EU-elnökség lakossági ernyőkommunikációhoz kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és vásárlási, reklámügynökségi és online szolgáltatási feladatok elvégzésére”.

Az ACG Reklámügynökséggel és a Hamu és Gyémánt Kft.-vel kötött megállapodás bruttó 110 millióról szól, az Inter Media Grouppal kötött szerződésben bruttó 340 milliós keretösszeg szerepel. Mindkét megállapodás egy évig vagy a keretösszegek felhasználásáig van érvényben.

Ezért az összegért többek között óriásplakátok, rádió- és online reklámok, sajtóanyagok előállítását kérte a kormány képviseletében eljáró Gál András Levente közigazgatási államtitkár.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik