A Vodafone Magyarország 2024. december 31. 15:00 és 2025. január 2. 7:00 között technikai átállást végez – olvasható a hamarosan megszűnő cég sajtóközleményében.
Az átállás alatt az ügyfélkiszolgálás mind a mobilos, mind a vezetékes ügyfelek részére szünetel mind az üzletekben, mind a telefonos és online csatornákon. A megjelölt időszakban a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, illetve a My Vodafone applikációk sem lesznek elérhetők. Így többek között nem működik majd az online egyenlegfeltöltés és adatvásárlás, a számlabefizetés, az autópályamatrica-, a parkolás-, vagy a mobillottó vásárlás sem a szolgáltató megszokott felületein. A Vodafone előfizetőit több csatornán keresztül értesíti a fontosabb tudnivalókról, a szolgáltatások helyreállásáról és az esetleges további teendőkről.
Mi nem lesz elérhető?
- A szolgáltató átalakítja weboldalát, ezért az nem lesz elérhető a megjelölt időszakban, így a webshopban szerződés módosításra, új szolgáltatás vagy készülék megrendelésre nem lesz lehetőség. Január 2-től a megújult www.one.hu oldal várja az ügyfeleket.
- A My Vodafone alkalmazás is megújul, így 2024. december 31-én 15:00 órától nem lehet majd belépni az alkalmazásba, így ügyintézésre sem lesz lehetőség. 2025. január 2-től viszont az új One applikációkban a megszokott funkciók és lehetőségek várják a felhasználókat.
- Az egyenlegfeltöltést csak az erre alkalmas bankautomatákon lehet ebben az időszakban elvégezni.
- A OneTV webes és applikációs felületére nem lehet majd belépni az átállás ideje alatt. Az átállás kezdete előtt már belépett felhasználók tudják használni a szolgáltatást, amennyiben folyamatosan bejelentkezve maradnak.
- Az Easy Rider alkalmazáson keresztül nem lehet autópálya matricát vásárolni, továbbá parkolást indítani, fizetni.
- A Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó, stb.) funkciók SMS-ben sem lesznek elérhetőek.
- A személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon nem lesz lehetőség:
- Új szolgáltatási csomagok előfizetésére, meglévő előfizetés módosítására (szerződéshosszabbításra, tarifacsomagváltásra)
- Számla befizetésre
- Adat és egyéb kiegészítő opciók vásárlására
- Roaming szolgáltatás aktiválására
- Készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése)
- Egyenleggel kapcsolatos ügyintézésre, feltöltőkártyás éves adategyeztetésre és SIM kártya aktiválásra
Erről egy korábbi cikkünkben olvashat részletesebb.