Az OTP Bank, a többi pénzintézethez hasonlóan időről időre digitális fejlesztéseket hajt végre, melynek nyomán rövid időre szünetelhetnek bizonyos szolgáltatások. Októberben több ilyen időszak is volt, most pedig újabb tájékoztatást tettek közzé a bank honlapján.
A legközelebbi, fejlesztési okokból bekövetkező leállás vasárnap, vagyis október 27-én hajnali 2:00-tól (óraátállítás előtti időpont) 5:00-ig (óraátállítás utáni időpont) tart majd, melynek értelmében nem lesz elérhető az internetbank, a mobilbank, az eBIZ szolgáltatás, az Electra, a SmartBróker alkalmazás, valamint a Vámpénztári rendszer.
A tájékoztatás szerint ekkor fejlesztési okokból 20:00-tól 23:50-ig az alábbi funkciókkal kapcsolatos üzenetküldési szolgáltatások szünetelnek, amely egyben azt is jelenti, hogy az érintett szolgáltatások részlegesen vagy egyáltalán nem lesznek elérhetőek:
- OTPdirekt internetes- és mobilszolgáltatáshoz tartozó digitális fiókkal kapcsolatos jelszó igénylés/emlékeztető, belépés/regisztráció
- Fióki időpontfoglalás
- Ügyfél panaszkezeléssel kapcsolatos kommunikáció
- Lakossági ügyfelek részére online hiteligénylés
- Kis- és középvállalkozásokhoz köthető online hiteligénylés/azonosítás és monitoring tevékenység
Egyelőre másik novemberi időpontról nem tájékoztatta a felhasználóit az OTP Bank.