Kultúra

Fesztiválozz a Lidllel és munkát is találhatsz!

Az elmúlt években a Lidl Magyarország rendszeresen jelen van a hazai fesztiválokon. Az idén augusztus 28-31 között a Szegedi SZIN keretein belül találkozhatunk a vállalattal.

A SZIN-en idén is lesz FesztMarket, ahol a fesztiválra szabott kínálattal várják a vásárlókat, természetesen a Lidltől már megszokott alacsony árakon, amelyek megegyeznek a hagyományos boltok áraival. A kínálatban 300 – 400 különböző termék lesz elérhető. Friss zöldségek és gyümölcsök, helyben sütött pékáruk, készételek, grilltermékek, valamint a fesztiválhoz kapcsolódó nem élelmiszerjellegű, többek között ruházati termékek is várják a látogatókat. Lesznek újdonságok és különlegességek az Alesto termékcsaládból, de a grilltermékek között is érdemes lesz válogatni. Az egészséges és fenntarthatóbb táplálkozásba jól beilleszthető, bio és vegetáriánus termékek mellett kizárólag növényi alapú, vegán élelmiszereket is, például vegán kakaós kekszet, kókuszdesszertet, vagy akár vegán készételt találhatunk majd a Fesztmarket polcain.

Edukáció és „töltődés”

A Lidl az ország 9. legnagyobb munkáltatójaként a szórakozás mellett játékos formában szeretne segíteni a pályaválasztás előtt álló fiataloknak. A közel 10.000 embert foglalkoztató áruházlánc a fesztiválon segítséget nyújt a tökéletes önéletrajz elkészítéséhez. Az izgalmas program segítségével a szórakozás és az edukáció is megfér egymás mellett. Egy TOUCH TV-s játékkal készülnek, ahol először különféle pályztai tippeket mutatnak be a résztvevőknek. Ezt követően egy interaktív játék során (puzzle, asszociációs játék, párosítás) a megkapott információk alapján a diákok meg tudják alkotni saját CV-jüket, amit a játék végén egy QR kódot beolvasva le is tudnak maguknak menteni.

Az önéletrajzot akár helyben fel is használhatják az egyetemisták, hiszen a Lidl toborzóit is megtalálhatják a rendezvényen. Ők azok, akik az aktuális nyitott pozíciókról tudnak mesélni és bemutatni a Lidl-t, mint munkahelyet. A versenyképes bérekről, a munkavállalói igényekhez igazodó juttatási csomagokról is részletesen be tudnak számolni. A cél, hogy a fiatalok megismerjék, hogy a Lidl milyen fejlődési és előrelépés lehetőségeket biztosít munkavállalói számára.

A résztvevők brandingelt csomagot kapnak ajándékba. A „munka” előtt vagy után, pedig jöhet egy kis pihenés a chill sarokban, amelyet napágyak és babzsákok tesznek kényelmessé, és telefontöltők is rendelkezésre állnak. A hangulatról külön DJ gondoskodik, így tényleg minden adott egy tartalmas nap eltöltéséhez.

Fenntarthatóság!

A nyári kitelepüléseknél megszokott módon, a Lidl a SZIN-en is folytatja az országos szinten zajló élelmiszermentési programját. A Campus Fesztiválon, a Lidl Balaton-átúszáson és a SZIN-en  a megmaradt zöldségeket, gyümölcsöket és pékárukat is eljuttatja a cég karitatív partnereinek, hogy segítségükkel nélkülöző családokhoz kerüljön az adomány. A rászorulók támogatásán túl az áruházlánc ezzel a környezetet is óvja, hiszen így nagy mértékben csökkenthető az élelmiszer-hulladék keletkezése.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik