Tegnap jelentette be a Facebook, hogy ezentúl kevesebb érdektelen információt mutat meg a hírfolyamunkban (mert az emberek 75 százaléka spamnek jelölte ezeket) és nagyobb hangsúlyt feketetnek arra, hogy ismerőseink posztjait helyezzék előtérbe. (Most persze valaki azt gondolja, hogy ez éppenséggel minden, csak nem segítség. Még több esküvő, még több gyerek, ect. ) Itt arról van szó, hogy sokkal több olyan tartalmat fogunk látni, amiket a barátaink osztottak meg egy harmadik fél által fejlesztett alkalmazásból, például a Spotifyból.
“Azt tapasztaljuk, hogy sokkal több felhasználói aktivitást generálnak azok a tartalmak, amelyeket valaki szándékosan oszt meg egy harmadik fél által fejlesztett applikációból, mint azok, amelyek automatikusan posztolódnak. Azt is felismertük, hogy az embereket gyakran összezavarják az olyan bejegyzések, amelyek minden további kérdés nélkül megjelennek a hírfolyamban. Az elkövetkezendő hónapokban ezért igyekszünk több szándékosan posztolt tartalmat megjeleníteni a különböző alkalmazásokból érkező automatikus posztok rovására” – írta a cég blogbejegyzésében.