Belföld

Nonstop ügyfélszolgálat minden
T-Systemses ügyfélnek

A My T-Systems új, webes önkiszolgáló és ügyfélkapcsolati portálja képes arra, hogy vállalati ügyfeleink akár néhány kattintással elintézhessék legfontosabb ügyeiket, megnézhessék számlatörténetüket, vagy akár az ügyfélszolgálattal„chatelve” kapjanak választ a kérdéseikre.

Ma már egyre több cég igényli az elektronikus ügyintézés lehetőségét, egyre elterjedtebb, hogy a cégek és vállalatok munkatársai egy e-mail megírását, vagy néhány soros chat-kérdés bepötyögését választják a hosszadalmasabb telefonos ügyintézéssel szemben. Ráadásul ma már egyre több cég szeretné azt is, ha folyamatosan hozzáférhetne és nyomon követhetné számlainformációit, ha on-line is meg tudná rendelni a számára fontossá vált szolgáltatásokat. Mindezt ráadásul úgy, hogy munkatársaiknak ne kelljen bolyongania a különféle weblapok között, hanem kapjanak meg mindent, egy helyen!

A My T-Systems új, egyesített központi ügyfélkiszolgáló portáljával mindez megvalósul! Az „egyablakos”, non-stop ügyfélszolgálat abban segít, hogy a vállalkozások teljesen elektronikus formában intézhessék mobil-, vezetékes, távközlési vagy informatikai szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.

A My T-Systems elnevezés nem véletlen: ez a szolgáltatás valóban különbejáratú, privát ügyfélszolgálatot ad minden ügyfélnek, ráadásul úgy, hogy a különféle folyamatok elektronikussá tételével és az „ügyintéző weboldalak” közös helyre költöztetésével gyakorlatilag hordozhatóvá vált az ügyfélszolgálat. Mostantól szerződéses partnereinknek ügyeik elintézéséért többé egyetlen lépést sem kell tenniük.

Nonstop ügyfélszolgálat minden <br> T-Systemses ügyfélnek 1A portál egyszerű kezelőfelületén minden ügyfelünk azonnal otthon érezheti magát és időveszteség nélkül, könnyen intézheti ügyeit. Kérdése van vállalkozása számlájával kapcsolatban? Nyomon szeretné követni online kifizetéseinek pillanatnyi állását? Ellenőrizné korábban tett bejelentéseinek utóéletét? Műszaki hibát jelentene be?

A My T-Systems-szel most minden egy helyre kerül: Ügyfeleinkhez közelebb. Az előbb felsorolt ügyek intézésén túl ugyanis az összes Virtualoso-szolgáltatás (pl. E-mail, Meeting, Server, VoiceCenter), illetve a webshop felülete is innen lesz elérhető.

A T-Systems ügyfeleinek többé nem kell az ügyei után mennie – a megoldások házhoz jönnek.

Milyen szolgáltatások lesznek elérhetőek a My T-Systems felületéről?

  • Webshop: mostantól minden telekommunikációs és informatikai szolgáltatás megrendelhető a Webshopban, ráadásul az ügyfeleink folyamatosan válogathatnak a legfrissebb mobilkészülékek, notebookok és tartozékok között is.
  • Online ügyfélszolgálat: egyszerűen kitölthető űrlapok segítségével innen indíthatók el a legfontosabb ügyfélszolgálati ügyek és ebben a menüpontban kaphatnak ügyfeleink választ a számláikkal kapcsolatos kérdéseikre is.
  • Telemátrix: Komplex mobilflotta menedzsment és mobil, vezetékes számlainformációs szolgáltatások kezelői felülete, melynek segítségével folyamatosan kontrollálhatják távközlési kiadásaikat
  • Virtualoso menedzselhető felület: ügyfeleink itt láthatják naprakészen az adataikat, és kezelhetik a Virtualoso-szolgáltatásait, tölthetik le a legfontosabb szoftvereket, frissítéseket.
  • EasyLine alkalmazás: minden, ami a „hanggal kapcsolatos”, itt lehet elintézni a vezetékes hang- és adatszolgáltatással kapcsolatos minden ügyet az új igény rögzítésétől a vonaláthelyezés elindításáig.

Nonstop ügyfélszolgálat minden <br> T-Systemses ügyfélnek 1

Néhány kapcsolódó információ :

  • Kiknek ajánljuk az új szolgáltatást?: minden T-Systems ügyfélnek és leendő ügyfelünknek (kis- közép és nagyvállalatoknak egyaránt)
  • Milyen technikai felszerelés kell az új szolgáltatás igénybevételéhez? Internetelérés
  • Mennyibe kerül az új szolgáltatás igénybevétele? az új szolgáltatás ingyenes


Látogass el az alábbi oldalakra:

www.t-systems.hu
www.myt-systems.hu
http://www.facebook.com/burometer

Ajánlott videó

Olvasói sztorik