Röviden a PKI rendszerek előnyéről
A PKI napjainkban már kiforrott, egyre szélesebb körben alkalmazott stabil technológia, alkalmazható például a tranzakciók és dokumentumok elektronikus aláírására, illetve a felhasználók és az alkalmazói rendszerek megbízható azonosítására. Mindez a kritikus fontosságú vállalati adatok nagyfokú biztonságát jelenti relatív alacsony költségszint mellett, ami napjainkban kiemelt szempont a vállalatok számára.
A Noreg Margaréta kártyamenedzsment rendszer előnyei: |
„A Noreg Margaréta kártyamenedzsment rendszerrel az erre jogosult személy perceken belül meg tudja oldani a chipkártyák módosítását vagy cseréjét, a legszigorúbb irányelvek betartása mellett is, mindent részletesen dokumentálva. Bármikor visszakereshető, ki, mikor, és milyen eszközt adott, módosított vagy vont vissza – ez jelentősen leegyszerűsíti és biztonságossá teszi a kártyák kezelését” – mondta Dr. Kőrös Zsolt, a Noreg Kft. ügyvezető igazgatója. „A Közép-magyarországi Operatív Program pályázati támogatásának hozzájárulásával fejlesztett Noreg Margarétát teljes mértékben a hazai piacra optimalizáltuk, magyar nyelvű kezelőfelülettel. Saját fejlesztésű termékünket a kereskedelmi forgalomban kapható megoldások áránál jelentősen kedvezőbb konstrukcióban kínáljuk, illetve teljes egészében az adott vállalatra szabhatjuk, a felmerülő igények alapján.
Ebbe a körbe olyan nagyvállalatok is beletartoznak, ahol akár több ezer kártya hatékony kezelésére van igény. A kártyamenedzsment rendszer hatékony és biztonságos üzemeltetéséhez igény esetén támogatást is biztosítunk. Bár a termék jelen verziójának fejlesztését most szeptember végére fejeztük be, már több olyan ügyféllel rendelkezünk, aki jelezte az előzetes érdeklődését a rendszer bevezetésére vonatkozóan” – tette hozzá Dr. Kőrös Zsolt.
Kártyamenedzsment: minden jól működő PKI rendszer kulcsa
Azokban a rendszerekben, ahol sok és földrajzilag szétszórt felhasználó van, a tanúsítványok kezelése számos működési és biztonsági problémát vet fel, ami jelentős üzemeltetői és helpdesk többletmunkát jelent. Amennyiben az eszköz és tanúsítvány műveletek nincsenek egységes folyamatba szervezve, akkor az elemi műveleteket „egyenként” kell végezni, aminek magas a hibázási lehetősége. A Margaréta abban segít, hogy egy egységes menedzsment rendszer kiépítésével mind a tanúsítványok, mind a kulcstároló eszközök teljes életciklusa biztonságosan és jelentősen költséghatékonyabb módon menedzselhető legyen. A kártyák rendszerbe vételétől kezdve a kibocsátáson át, a kártyaprofil kezeléstől a riportok készítéséig a Margaréta minden funkciót biztosít, melyre egy nagyvállalati környezetben – akár több ezer kártya hatékony kezeléséhez – szükség van.
ím>