Közélet

Tervezd velünk a jövőt! címmel kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend

Milyenek lesznek a bevásárlóközpontok 20-30 év múlva? Eladók helyett robotok fognak minket kiszolgálni? Hogyan és mennyire lesznek személyre szabhatóak a vásárlási élmények? Milyen változásokat hoz a jövő a divatiparban? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ a Westend idei kreatív tervezőpályázatában, amivel arra bátorít mindenkit, hogy töltse fel új tartalommal a Westend jellegzetes W logóját. Az idén már negyedik alkalommal kiírt design pályázatban arra kíváncsiak, hogy ki hogyan képzeli el a jövő bevásárlóközpontját. A legjobb alkotásokat értékes nyereményekkel díjazzák.

A pályamunkákat november 5. éjfélig kell feltölteni a Westend honlapjára, ahol megtalálható a részletes pályázati kiírás is. A beérkezett alkotásokat szakmai zsűri bírálja el: Orr Máté festőművész, a Várfok Galéria művésze, Lelkes László, a Magyar Képzőművészeti Egyetem docense és Bacsek Júlia kurátor, művészettörténész, valamint Csorba Eszter, a Westend marketing igazgatója. Ők ítélik oda a három legjobb alkotásnak járó díjakat, az első helyezett egy 300 ezer, a második 200 ezer, a harmadik pedig 100 ezer forint értékű Westend ajándékkártyát kap.

A szakmain kívül egy bérlői zsűri (Vapiano, Humanic, C&A, Kiehl’s) is pontozni fogja a pályaműveket, akik további értékes ajándékokat ajánlottak fel a legkiválóbb alkotások tervezőinek. A logótervekről egy online közönségszavazás keretén belül dönthetnek az érdeklődők is a Westend Facebook oldalán. A szavazás három legsikeresebb alkotását egy-egy 10 ezer forint értékű Westend ajándékkártyával jutalmazzák.

A legjobb 40 alkotásból a november 21-i eredményhirdetés után kiállítás nyílik a Westend folyosóin, amit a látogatók egészen jövő január közepéig megnézhetnek. Ahhoz, hogy a te műved is ott szerepeljen köztük, nincs más dolgod, minthogy megtervezd digitálisan a jövő bevásárlóközpontját! Ne feledd, a forma adott, a tartalomnak viszont csak a képzelet szab határt!

Ajánlott videó

Olvasói sztorik