A Daily Mail írt róla részletesebben, hogy törölni kellett az easyJet egyik járatát, miután az egyik utas a repülőgép mellékhelyiségének padlójára ürített. A Teneriféről Londonba tartó járat már három és fél órás késésben volt, mikor vasárnap éjszaka leszállították az utasokat a gépről a címben is megnevezett balesetre hivatkozva.
„Igazán jó húzás az easyJet-től, hogy 3,5 órát késik a járat, 0 kommunikációval, majd úgy döntenek, hogy törlik azt, mert valaki a WC padlójára szart. Szó szerint ezt a szarságot kitalálni se lehetett volna.”
– olvasható egy X-re (vagy Twitterre) feltöltött videó mellett, amelyben a még gépen ülő, de már azt épp elhagyni készülő utasok láthatóak.
(Mi a posztot közzétevő nővel annyiban vitatkoznánk, hogy már 10 évvel ezelőtt is adódott hasonló probléma egy kínai utasszállítón, legutóbb pedig a Delta Airlines járatát kellett törölni az egyik utas hasmenése miatt.)
Real good of @easyJet to delay the flight 3.5 hours with 0 communication then decide to cancel it altogether because someone took a shit on the toilet floor🤯 quite literally couldn’t make this shit up🥲 #easyjet pic.twitter.com/E9lpCA4rew
— kitty florence lucia (@kittystreekx) October 16, 2023
Az utasok beszámolói szerint ismeretlen okból először egy másik, kisebb repülőgépre szállították őket, ahol kevesebb hely volt, így „teljes volt a káosz”. A személyzet 500 font (körülbelül 200 ezer forint) értékű utalványokat ajánlott fel az utasoknak, ha elhagyják a gépet, de ezzel az ajánlattal senki sem kívánt élni.
Később a légitársaság nem tudott szállodai szobákat találni az utasoknak, így annyit ajánlottak fel, hogy aki ésszerű áron mégis hozzájutna egyhez, annak megtérítik az árát. Igaz, az incidens miatt elnézést kértek, de hozzátették, ez nem rajtuk múlott.
Az egyik utas így nyilatkozott a helyzetről: „Rengeteg problémánk volt a járatunkkal… Így akár valaki véletlenül is összeszarhatta volna magát.”